המרכז הרפואי וולפסון
המרכז הרפואי וולפסון

עדי ראייה ב"וולפסון": "המאבטח פוצץ את האישה במכות". צפו:

הנהלת בית החולים בתגובה: "בני הזוג התבקשו להתפנות מחדר המיון מאחר שהפעילו כוח בלתי סביר ומתמשך כנגד מאבטחינו"

פורסם בתאריך: 2.9.18 12:40

האלימות במערכת הבריאות נמשכת, אך הפעם התלונה היא דווקא נגד מאבטח מבית החולים וולפסון בחולון, החשוד כי תקף באלימות מבקרת במרכז הרפואי. תלונה נגדו הוגשה במשטרה. ב"וולפסון" טוענים: "המאבטחים הם אלה שהותקפו והסרטון אינו מתעד את האירוע כולו".

לדברי עדי ראייה שנכחו במיון וולפסון, בליל שישי האחרון אישה ובעלה חיכו לטיפול. האישה ניגשה עצבנית לדלפק ושאלה את הצוות הרפואי מתי יקבלו אותה. באותו העת, כך לדברי העדים, נערכו חילופי משמרות של הצוות הרפואי. "הם דיברו ביניהם וצחקקו ואז המאבטח ניגש לאותה אישה ואמר לה לזוז מהדלפק, וכשהיא לא זזה, הוא פשוט גרף אותה משם ובדרך חבט את ראשה בקיר וכשהיא נפלה המשיך לתת לה מכות עם הרגליים". לדברי עדי ראייה, "המאבטחים שהיו שם פשוט עמדו בצד ולא התערבו ונתנו לאותו מאבטח לפוצץ במכות את האישה".

בסרטון הבא נשמעות תלונות המבקרים במקום על אלימות המאבטחים בעוד האישה שוכבת על הרצפה.

צפו באירוע האלימות במיון וולפסון >>>

בהמשך קיבלה האישה טיפול רפואי. ממשטרת מרחב איילון נמסר כי הוגשה תלונה בנושא ונפתחה חקירה.



מבית החולים וולפסון נמסר בתגובה כי "בליל שישי האחרון הותקף צוות חדר המיון במרכז הרפואי וולפסון על ידי בני זוג אשר תועדו בסרטון המופץ כעת ברשתות החברתיות. בני הזוג התבקשו להתפנות מחדר המיון מאחר והפעילו כוח בלתי סביר ומתמשך כנגד מאבטחינו. לצערנו, המידע המופץ ברשתות החברתיות מתבסס על סרטונים אשר צולמו בידי אזרחים בסוף האירוע, והם אינם מתעדים את האירוע כולו".

מהמרכז הרפואי וולפסון נמסר עוד כי הוא "מגנה גילויי אלימות מכל סוג שהוא ויפעל למיגורה בכל האמצעים העומדים לרשותו. אנו מנועים מלהוסיף, היות והנושא נמצא כעת בחקירה משטרתית".

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. רונאל

    מאבטחים גיבורים על חלשים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. רפי

    לא מצדיק אלימות, אבל מניסיון, המיון בבית החולים מתחת לכל ביקורת. מישהו חייב להרים את הכפפה ולשים לזה סוף ,המיון הזה ממש מזעזע גם מבחינת חוסר סדר וגם מבחינת התנהגות האחראים.
    הרופאים אדישים והאחיות לא מפסיקות להתרוצץ.
    אבל שוב אני לא מצדיק שום דבר שקשור לאלימות.

  3. קטי פרייסמן

    בושה!!לתת מכות לאישא בת 50!! מה היא כבר יכלה לעשות לסוס הזה? שירקב בכלא הטנופת..מגעיל!!! בושה לכל מי שנוכח שם ולא עזר לאישא המסכנה! בושה לצוות הרפואי עם האגו המנופח שלהם..חוסר אכפתיות, חוסר יחס ואנשים עלולין למות בזמן שממתינים להם במיוחד אם מדובר לבאירוע לב…ממש ממש בושה

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בושה גיבור על אישה וגבר שיכול להיות אבא שלו .
    הרופאים גם לא ממהרים לתת טיפול לאישה ששוכבת מדממת על הריצפה ולגבר שבה עם חשד להתקף לב.
    לאן הגענו מגיעים לקבל עזרה ומקבלים מכות
    עד מתי יתנו יד לברבריות ותקומבינות ?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר