רפ"ק דני פרץ

שחקן חיזוק לרשימתו של בוזגלו: רפ"ק בדימוס דני פרץ

דני פרץ, איש משטרה ותיק ולשעבר ראש לשכת תנועה במרחב איילון, מצטרף למיקאל בוזגלו

פורסם בתאריך: 3.9.18 08:52

רפ"ק בדימוס דני פרץ, איש משטרה ותיק, מצטרף לרשימתו של מיקאל בוזגלו, המועמד לראשות עיריית חולון. רשימתו של בוזגלו מתעבה. לאחר הצטרפותם של עמוס ירושלמי, ניסן זכריה, אילן קומה וסוניה ביתשו, הודיע אמש (א') רפ"ק בדימוס דני פרץ, בן 58, תושב חולון, על הצטרפותו לרשימה.

בין תפקידיו הציבוריים במשטרה כיהן פרץ כקצין חבלה במרחב איילון, כראש משרד סיור תחנת חולון וכראש לשכת תנועה במרחב איילון. לאחר מכן עבר למחוז תל אביב לתפקיד כראש ענף אבטחה ורישוי ובהמשך פרש מהמשטרה. כיום פרץ הוא יועץ בנושא אבטחה, רישוי ובטיחות ומנהל אירועים תחת כיפת השמיים לאירועי ספורט.

עיטור האומץ הוענק לו ב-1984 לאחר שב-1983, בעת מילוי תפקידו, נקרא פרץ לבדוק מכונית חשודה שחנתה ליד מפקדת צה״ל בצור ושנתגלתה כמכונית תופת. פרץ פירק את מטעני החבלה תוך סיכון חייו ומנע בכך פגיעות בנפש וברכוש של אנשי צבא ואזרחים.



בוזגלו בירך על הצטרפותו של פרץ לרשימתו: "את דני פרץ אני מכיר כבר למעלה מ-15 שנים עוד כשהייתי מתנדב ביחידת התנועה תחת פיקודו. פרץ הוא האיש הראוי ביותר בעל הניסיון, המקצועיות והידע בנושאי ביטחון בעירנו חולון. בפיקודו כראש לשכת התנועה יכולנו לראות קצין שחי את השטח ופועל בכל הכלים העומדים לרשותו במקצועיות, אדיבות ויחסי אנוש בלתי רגילים. ללא ספק, דני פרץ יעשה מהפך של ממש בתחומי הבטיחות בדרכים ושמירה על הסדר הציבורי".

קיראו עוד באותו נושא:

סוניה ביתשו עוברת לפוליטיקה: "סיפור חיי הקשה כמנוף לשינוי"

שחקן חיזוק נוסף לרשימתו של מיקאל בוזגלו

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר