מדיטק חולון, צילום ד"ר אבישי טייכר, מתוך אתר פיקיוויקי

מנהל תיאטרון החאן בירושלים לשעבר ישמש כמנכ"ל מדיטק

דני וייס מונה לנהל את מדיטק חולון והחברה לפיתוח תיאטרון ומוזיקה, אומנות ומחול בע"מ בחולון. וייס יכנס לתפקידו באופן רשמי בספטמבר הקרוב

פורסם בתאריך: 7.6.17 17:13

החל מספטמבר הקרוב, יחל דני וייס – מי שניהל עד לאחרונה את תיאטרון החאן בירושלים, בתפקידו החדש כמנכ"ל מתחם מדיטק חולון והחברה לפיתוח תיאטרון ומוזיקה, אומנות ומחול בע"מ בחולון.

החברה מפעילה את מוסדות התרבות בעיר – תיאטרון חולון, מוזיאון הילדים הישראלי, המדיטק, מוזיאון העיצוב, המוזיאון הישראלי לקריקטורה וקומיקס והמרכז הישראלי לאומנות דיגיטלית.

וייס מחליף את גיא תלם ששימש כממלא מקום לאחר עזיבתו של אלון ספן, מנכ"ל המדיטק הקודם.

דני וייס. צילום יחצ

דני וייס. צילום: יחצ

"לאחר שבע שנים מרתקות כמנכ"ל תיאטרון החאן, אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי לעמוד בראש אחד ממוסדות התרבות המורכבים והחשובים בישראל", מסר וייס עם היבחרו. "אני מודה לדירקטוריון החברה ולעומד בראשו – ראש העיר מוטי ששון, על האמון שנתנו בי".

לוייס, יליד 1962, ניסיון ניהולי עשיר ומוצלח בתחום. בין היתר, משנת 2010 הוא מכהן כמנכ"ל תיאטרון החאן בירושלים, ומכהן במקביל גם כיו"ר פורום מוסדות התרבות בירושלים וכחבר פעיל בהנהלות פורום מוסדות התרבות בישראל ועמותת פרס התיאטרון הישראלי.

ראש העירייה, מוטי ששון, בירך על המינוי של וייס ואמר: "אנו מפקידים בידיו האמונות את ניהול המדיטק והחברה ומאחלים לו בהצלחה בתפקידו החדש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר