דורון מירן ואלכס רזניק. "ניפגש בשנה הבאה"
דורון מירן ואלכס רזניק. "ניפגש בשנה הבאה"

ניצול השואה במסיבת יום הולדתו ה-98: "אני בוכה מהתרגשות". צפו:

אלכס רזניק חגג יום הולדת בנוכחות עשרות אורחים בהפקה התנדבותית ענקית של פעילים חברתיים מחולון

פורסם בתאריך: 26.12.18 11:29

ניצול השואה אלכס רזניק חגג אמש יום הולדת 98 בנוכחות עשרות אורחים בהפקה שעליה טרחו פעילים חברתיים מחולון, מרמת גן ומערים נוספות.

לאחר שסבל שנים ארוכות מבדידות ומעוני החליטו הפעילים לשמח את רזניק במסיבת יום הולדת. אמש (שלישי) הגיעו למתחם הבלק בוקס בבת ים, שנרתם ותרם לאירוע את המקום, פעילים חברתיים מחולון, ביניהם חנן לוי, חני משה, יפית בנין ואחרים, במטרה לחגוג לאכלס במסיבה בלתי נשכחת.

בשמונה בערב התייצבו סביב שולחנות עמוסים בשתייה ובכל טוב עשו הפעילים, לצד תקליטן ומתנות רבות שהוכנו לחתן השמחה. יפית בנין, מנהלת עמותת חן לחיים, ניצחה על האירוע, והגיעה עם רזניק לאולם שנכנס אליו אחוז התרגשות. מסביבו צהלו ליצנים ורקדניות ברזילאיות רקדו ושימחו את הקהל.

רזניק הודה בהתרגשות לפעילים: "אני בוכה מהתרגשות. אני מודה לכם מכל הלב שזכיתי להגיע לגיל הזה. אני אוהב אתכם. אין לי מילים. אני אגיע הביתה כל הפנים שלי יהיה אדומות מהנשיקות של הבנות כאן. תודה רבה לכולכם ששימחתם אותי".

למסיבה הגיע בהתנדבות הזמר דורון מירן ששר מחרוזת מלהיטיו והקפיץ את הקהל. הפעילים בירכו את רזניק לעוד שנים בריאות ואלכס השיב להם: "נתראה בשנה הבאה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר