בור בכביש בדוד אלעזר

באילו רחובות בחולון יש בורות מסוכנים בכבישים?

תופעת הסדקים והבורות בכבישים בחולון קיימת ברחובות באזורים שונים של העיר. כתב "השקמה-חולון" יצא לבדוק ולצלם איפה צריך להיזהר במיוחד

פורסם בתאריך: 15.1.19 10:13

הדיווחים על נזקי מזג האוויר בכבישים חולון נמשכים. לאחר הסערה בסוף השבוע האחרון, הגיעו למערכת "השקמה-חולון" תלונות של תושבים על בורות נוספים שנפערו בכבישים בעיר.

מספר כלי רכב נפגעו בשבוע שעבר מבור שנפער בכביש בשדרות גולדה מאיר בליל הסערה של יום רביעי. הנהגים שרכביהם נפגעו כתוצאה מן הפגיעה בבור האשימו את העירייה בהזנחה ובאי טיפול במפגעים מסוג זה. הבור נסתם לבסוף למחרת בבוקר, אולם נראה שאין זה סוף הסיפור.

בורות בשדרות גולדה מאיר

בורות בשדרות גולדה מאיר

רק יומיים לאחר מכן נוצר בור מים אחר (אם כי פחות עמוק) במרחק של 200 מטר מערבית מן הבור הראשון. למעשה, לא מדובר במחזה נדיר באותו רחוב. בחלקים רבים בכביש של רחוב גולדה מאיר קיימים סדקים רבים ובורות קטנים לא מהיום. כמה מהבורות עברו איטום שלא תמיד החזיק.

סדקים ברחוב סרלין

סדקים ברחוב סרלין

מביקור שערכנו במקום עולה תמונה מדאיגה של לא מעט סדקים המצויים לאורך הכביש ומספר בורות קטנים ובינוניים שלגביהם נדמה שמדובר בשאלה של זמן עד שיהוו סכנה של ממש. כאמור, כמה מהבורות אמנם נאטמו, אך לא כל איטום החזיק מעמד, וחלקם נותר  חשוף. נראה כי מדובר בתופעה רחבה שדורשת טיפול יסודי של תיקון הכביש.

בור ברחוב פיכמן

בור ברחוב פיכמן

לא מדובר רק בשדרות גולדה מאיר. תופעת הסדקים והבורות קיימת ברחובות באזורים שונים של העיר. כך למשל, ברחוב סרלין קיימים סדקים רבים. "אי אפשר לעבור שם, הכל סדקים", אומר בכעס תושב המקום ומוסיף: "חולון מלאה בורות. אי אפשר לנסוע בכלל. עשו עבודות אבל אחרי שנה-שנתיים, זה שוב מתפרק. היה בור אחד במקווה ישראל, אנשים נכנסו לשם וחטפו נזקים למכוניות".

בורות בקריית שרת

בורות בקריית שרת



מקום נוסף מועד לפורענות הוא בצומת דוד אלעזר-אלופי צה"ל. בעבר נפער במקום בור מסוכן שמאז הספיק לעבור איטום בשכבת אספלט. ככל שחלף הזמן, חלק מן האספלט החל שוב לשקוע, כך שכעת חלק מן הבור חשוף לחלוטין (כפי שניתן לראות בתמונה). בור דומה בגודלו קיים גם ברחוב פיכמן 4 אשר מצויים בו לא מעט סדקים.

מהמורה בחוב הלוחמים

מהמורה בחוב הלוחמים

אמנם מדובר בבורות קטנים לפי שעה, שלא נראים מאיימים על מכוניות חולפות, אך נשאלת השאלה האם אינם מהווים סכנה לרכב דו גלגלי שייתקל בהם. כמו כן, נשאלת השאלה האם אחד מן הבורות הקטנים לא יעמיק עצמו בזמן שיטפון שעלול להתרחש בגשמים הבאים.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "סדקים ובורות בכביש מטופלים באופן קבוע על ידי אגף התשתיות בהתאם לפניות במוקד העירוני ולסיור מים של עובדי התחזוקה בעיר".

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר