יסמין רז. מתוך הפייסבוק
יסמין רז. מתוך הפייסבוק

חידת מותה של בת 26 שנפלה מהקומה השישית; בני משפחתה: "זו לא התאבדות"

יסמין רז שהתגוררה בחולון, אהבה חופש וטבע ושנאה מסגרות. בתחילת השבוע נקבע מותה לאחר שנפלה מדירתה שבקומה השישית. המשטרה: "כל כיווני החקירה נבדקים"

פורסם בתאריך: 23.1.19 13:14

בתחילת השבוע, יום ראשון, התקבלה הודעה לקונית: "אלמונית כבת 30 הובאה מחולון לאחר שקפצה מקומה שישית. הובאה על ידי מד"א כשהיא מורדמת ומונשמת. כעת מטופלת בחדר ההלם". זמן קצר אחר כך נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.



שמועה על המוות רחש בקבוצות הווטסאפ המקומיות, ונרגע כבר באותו הערב. המוות של אלמונית תויג כמקרה התאבדות טרגי. אלא שביום שני, העלה מני שגב, פוסט קצר ומטלטל: לצד תמונות של צעירה מלאת חיים וחייכנית ומודעת אבל, כתב: "ברוך דיין אמת. אחייניתי האהובה נדחפה אל מותה מקומה שישית בחולון. מקווים שהפחדן יבוא על עונשו". בכך הציף הדוד את סימני השאלה סביב מותה המפתיע של יסמין רז, רק בת 26, שהתגוררה בדירת שותפים בחולון.

רז, שמובאת לקבורה היום (רביעי) בבית העלמין חולון, תמיד אהבה חופש וטבע, מספרים בני משפחתה. ילדה משוחררת שלא חיבבה מסגרות, מוסיף דודה שטוען בתוקף: היא לא שמה קץ לחייה – היא נרצחה.

יסמין רז. מתוך הפייסבוק

"ביום ראשון חזרתי מתאילנד, נחתי בשעות אחר הצהריים ובשעות הערב קיבלתי את הבשורה המרה מהוריה של יסמין", מספר שגב, "אמא של יסמין התקשרה אליי ואמרה לי: 'רצחו לנו את הילדה'".

שגב מיהר לביתה של יסמין בקריית בן גוריון בעיר, ושם הבחין בכוחות משטרה רבים, צוותי מד"א וזק"א. בינתיים, בני המשפחה והחברים מיהרו לבית הוריה. איש לא ידע להסביר מה קרה באותן הדקות בשעות הערב. "עוד באותו הערב, לפני המקרה, יסמין התקשרה לאמא שלה וסיפרה שמכים אותה", מספר הדוד, "היא הזעיקה את אמא שלה ואז השיחה נותקה. האם ניסתה לחייג ליסמין, אבל לא היה מענה מהצד השני. זמן קצר אחר כך, התקשרו מהמשטרה וביקשו מהמשפחה שנבוא לזהות את יסמין כי קרה משהו נורא. היא התכוונה לצאת מהבית, החברים שלה חיכו לה, היא קבעה איתם, והם ראו את יסמין נופלת אל מותה".

יסמין רז. מתוך הפייסבוק

החברים הזדעזעו, ממשיך שגב ומספר כי הם אלה שהזעיקו את המשטרה. "ביום שלמחרת הלכנו לבית שלה", הוא מוסיף, "מה שראינו שם היה הפקרות, חלקים ממנה היו על המדרכה. בדירה שלה כל החפצים היו שם זרוקים. היה רצף אירועים שגורם לנו, למשפחה, להאמין שלא מדובר בהתאבדות אלא ברצח. יש לנו עוד ראיות תומכות והצגנו אותן למשטרה".

ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם קבלת דיווח אודות האירוע פתחה משטרת ישראל בחקירה שעדיין מתנהלת בימים אלו. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי כל כיווני החקירה נבדקים. משטרת ישראל תמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת".

 

 

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בחורה מקסימה ואיכותית שרק רצתה לעשות טוב ולעזור לכל הסובבים אותה.
    תמיד חשבה על האחר ותמיד תמיד חייכה!!
    חייבים לעשות הכל ולעצור את הרוצח המתועב!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר