יסמין רז. מתוך פייסבוק
יסמין רז. מתוך פייסבוק

שכנתה של הצעירה שנפלה אל מותה: "שמעתי צעקות לא שגרתיות"

צוות החקירה נפגש אתמול (שלישי) עם הוריה של יסמין למשך מספר שעות, כחלק ממאמצי המשטרה לגלות את נסיבות מותה של יסמין רז, בת 26, שנפלה מהדירה שבה התגוררה

פורסם בתאריך: 30.1.19 16:18

ביום רביעי שעבר הובאה יסמין רז, צעירה בת 26 מחולון, לקבורה ודומה שככל שחולפים הימים, רב הנסתר על הגלוי בכל הקשור לנסיבות מותה. אתמול (שלישי) נפגש צוות החקירה עם הוריה של יסמין למשך מספר שעות וזאת כחלק ממאמצי המשטרה לגלות את נסיבות מותה.

כפי שפורסם ב"השקמה-חולון", עם היוודע דבר מותה של יסמין הועלתה סברה כי הצעירה שהתגוררה בדירת שותפים בחולון, קפצה אל מותה מחלון הדירה שבקומה השישית. אולם בני משפחתה טוענים כי היא נדחפה אל מותה. אמה סיפרה כי דקות לפני האירוע הטרגי, התקשרה אליה יסמין בבהלה וצעקה לעזרה, בטענה שמרביצים לה ומאיימים על חייה. לדברי האם, השיחה נותקה וכשניסתה לחייג אל בתה, לא היה מענה. "לאחר פרק זמן", סיפרה האם, "התקשרו מהמשטרה שנבוא לזהות את יסמין".

עוד סיפרו בני המשפחה כי לאחר היוודע הבשורה המרה הגיעו אל בית הוריה של רז שני חברים שלה, וסיפרו כי המתינו לה מתחת לבניין ובעודם מחכים לה, שמעו צעקות מדירה ולאחר מכן ראו את יסמין נופלת אל מותה. המראה היה מזעזע והחברים הזמינו את כוחות המשטרה ומד"א.

עם לחצה של המשפחה והתעקשותה על כך שרז לא התאבדה, החלה המשטרה לבדוק כיווני חקירה נוספים, לרבות רצח. דודה של רז, מני, סיפר כי "כבר באותו ערב נורא לא לקחו עדויות מהשכנים ומאנשים שגרים בסמוך ושמעו צעקות וריב".

שכנה בבניין סיפרה ל"השקמה חולון" כי "מההתחלה הרגשתי שיש פה משהו לא נורמלי בדירה. לא הבנו מה היא עושה שם. תמיד היתה תנועה של אנשים בדירה. אנשים באים והולכים וכמה מהשכנים טענו שזו דירת סמים".



השכנה מוסיפה כי בערב מותה של רז שמעה צעקות מכיוון הדירה. "את הצעקות מהדירה התרגלנו לשמוע. אמרנו, 'אלה צעירים משועממים', למרות שכמה פעמים הם עברו את הגבול ואפילו הערתי להם על הרעש. לי חבל שבאותו ערב לא התקשרתי למשטרה. כל החפצים שלה (של יסמין רז – י.ל) היו בחוץ, לא ברור מי זרק את הדברים שלה מהדירה. הצעקות שנשמעו היו משהו לא שגרתי. אני מצטערת שלא הזמנו משטרה. היא היתה ילדה יפה עם עיניים יפות. יש פה הרבה דברים לא ברורים. לדעתי, קרה שם משהו וזה לא התאבדות".

בשיחה עם בן משפחה של רז נמסר ש"הטיפול בנושא עבר לעורך דין שמייצג את המשפחה מעתה בכל הקשור למותה של יסמין".

ממשטרת ישראל נמסר כי "החקירה נמשכת וכל כיווני החקירה נבדקים. צוות החקירה נפגש עם המשפחה ואיננו יכולים למסור פרטים לגבי מהות ותוכן הפגישה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר