עדה רובל. "אני גאה בו מדי יום"
עדה רובל. "אני גאה בו מדי יום"

זוכרים את בניה רובל ז"ל בג'סי כהן: "האור שלו ממשיך ללוות אותנו"

עדה רובל, אמו של החייל שנהרג במבצע צוק איתן, מספרת על פרויקט ייחודי שבמסגרתו חבריו מדריכים בני נוער מג'סי כהן במטרה להכינם לשירות משמעותי בצה"ל

פורסם בתאריך: 6.2.19 13:10

"האור של בניה עדיין ממשיך ללוות אותנו מדי יום. אנו חיים באור שלו ולא בצילו", כך אומרת עדה רובל, אמו של בנייה רובל ז"ל, שנהרג לפני ארבע שנים וחצי במבצע צוק איתן. במפעל למען הנצחת זכרו ומורשתו, יזמה משפחת ובל לאחרונה פרויקט ייחודי שבמסגרתו חבריו הקרובים של בניה מדריכים בני נוער משכונת ג'סי כהן במטרה להכינם לשירות משמעותי בצה"ל.

סמל בנייה רובל ז"ל, לוחם בגדוד 101 של חטיבת הצנחנים, נהרג בהיתקלות עם מחבלים ברצועת עזה במבצע צוק איתן. ביום שבת, 19 ביולי 2014, יצא הכוח שאליו השתייך רובל לבדוק מבנה חשוד, אך במהלך הסריקות יצאה חוליית מחבלים מפיר מנהרה של החמאס והחלה לבצע ירי לעבר הכוח. בזמן ההיתקלות, בשכונת אבו מועמר הסמוכה לרפיח, נפגע רובל מחילופי הירי ונהרג.



אמו עדה מספר, על הפרויקט החדש להנצחתו שבו לוקחים חלק חבריו של בניה: "הערכים והמורשת של בניה מלווים אותנו מדי יום. הפרויקט נבנה בצלמו ובדמותו וכל תכונות האופי שלו באות לידי ביטוי בפרויקט הזה – עזרה לזולת, ענווה, הדאגה לאחר, אהבת ארץ ישראל, כבוד להורים. הפרויקט נמשך חצי שנה, מטרתו להעצים את בני הנוער טרום הגיוס, לעורר בהם מוטיבציה לשירות משמעותי. החלום שלנו הוא לפתח את הפרויקט ההתנדבותי לעוד שכונות בעיר. אנו נשענים על הרוח של בניה והאור שלו תמיד זורח מעלינו בכל צעד שאנו עושים בחיינו.

הודעת הווטסאפ האחרונה של בניה רובל ז"ל

הודעת הווטסאפ האחרונה של בניה רובל ז"ל

"הודעת הווטסאפ האחרונה שאמרה שהוא מוכן לקדש את חייו עבור האחר אומרת עליו הכל. מי שמכיר את בניה יודע שפיו וליבו שווים. חודשיים לפני מותו הוא שלח בגלי צה"ל דרישת שלום לאמא עם שיר עבורי. אני גאה בו מדי יום וזה לא נגמר. מה שמרגש אותנו במיוחד הם החברים של בניה שלא מפסיקים להנציח את הרוח שלו ודרכו גם בפרויקט הזה".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר