קולנוע

מגעים להקמת קומפלקס בתי קולנוע בחולון

האם בקרוב לתושבי חולון יהיה בית קולנוע קרוב לבית ו-HOT CINEMA תפתח בית קולנוע בעיר?

פורסם בתאריך: 15.2.19 09:25

האם HOT CINEMA תפתח בית קולנוע בחולון והאם בקרוב לתושבי העיר יהיה בית קולנוע קרוב לבית? לאחרונה מתנהלים מגעים בין רשת בתי הקולנוע לבין קבוצת עזריאלי לגבי אפשרות של פתיחת קומפלקס בתי קולנוע בקניון החדש שייפתח באזור התעשיה.

כבר עשור שבחולון לא פועלים בתי קולנוע מסחריים והתושבים נאלצים לצאת מהעיר כדי ליהנות מחוויית הקולנוע. בעבר הרחוק פעלו ברחבי העיר לא פחות משישה בתי קולנוע, אך כולם נסגרו לאחר שנפתחו קניונים רבים באזור. בית הקולנוע היחיד בעיר, שהפעילה רשת גלובוס גרופ בתוך קניון חולון, נסגר לאחר עשר שנות פעילות לטובת פתיחת חנות של המשביר לצרכן. באותה תקופה קניונים רבים ברחבי הארץ הוציאו את בתי הקולנוע משטחם לטובת חנויות בגדים משיקולים כלכליים.

בשנים האחרונות דובר על כך שהמצב הקיים שבו לא פועלים בתי קולנוע בעיר אינו סביר ועלתה התקווה כי הוא ישתנה בעתיד הקרוב. לפני שנה דווח כי הקניון החדש שיוקם במתחם עזריאלי באזור התעשייה צפוי לכלול בתוכו גם אולמות קולנוע. כעת נשאלת השאלה האם זה באמת יקרה?

אתר "כלכליסט" דווח לראשונה אמש (ה') כי רשת בתי הקולנוע HOT CINEMA  (לשעבר "גלובוס מקס") מחזירה את אולמות הקולנוע אל קניוני עזריאלי בתל אביב ובבאר שבע לאחר עשור. בנוסף, מתקיימים כעת מגעים בין הנהלת רשת בתי הקולנוע לבין קבוצת עזריאלי על אפשרות של פתיחת קומפלקס קולנוע בתוך הקניון החדש שיוקם באזור התעשיה בחולון. בקבוצת עזריאלי שומרים על עמימות ונמנעים מלהוסיף פרטים נוספים. אם המשא ומתן בין שני הגופים יצליח, משמעות הדבר כי לראשונה ייפתח בחולון בית קולנוע מסחרי לאחר יותר מ-20 שנה.



רשת HOT CINEMA של חברת אלקו בבעלות משפחת זלקינד ממשיכה את רשת "גלובוס מקס" אשר מהווה כיום 25% מענף בתי הקולנוע בארץ. מדובר בשחקנית השנייה לאחר קבוצת תיאטראות ישראל אשר מפעילה את בתי הקולנוע של רשתות "יס פלאנט" ו"רב חן". כיום הרשת מונה כ-11 בתי קולנוע פעילים הכוללים יחדיו 106 אולמות. בשנת 2017 נמכרה הרשת שנקלעה לקשיים, לקבוצת אלקו מדיה בסכום של 144 מיליון שקל, ובשנה שעברה הוחלט למתגה תחת השם  HOT CINEMA לאחר ש"אלקו" ו"הוט" חתמו אל הסכם ביניהן. כאמור, בעבר הרחוק, הפעילה הרשת בחולון, בגלגולה הקודם כ"גלובוס גרופ", בית קולנוע עם שישה אולמות בקניון חולון שנסגר לפני עשור.

תגובות

2 תגובות
  1. שרון

    צריך אולמות קולנוע בסגנון יס פלאנט וסינמה סיטי ולא אולם קולנוע כמו רב חן ישן נושן בת"א

  2. קרן

    מה קרה לכם?? למה לצאת מחולון??? יש סינמטק!!! יש סרטים מעולים ומגוונים כל השבוע לכל המשפחה – ולא כמו המקס שמקס האלו…

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר