הסוחרים בנאות רחל מתוסכלים: כמעט שבוע וחצי בחשיכה

בעקבות תקלה בעמודי התאורה מתחם נאות רחל חשוך. בעלי העסקים מתלוננים על פגיעה בעסקים ועדיין ממתינים לטיפול

פורסם בתאריך: 26.2.19 19:23

(עדכון) בעלי עסקים במרכז נאות רחל טוענים כי כבר תשעה ימים שהם סובלים מחשיכה בשעות הערב. זאת בעקבות תקלה בעמודי התאורה מתחם. בעלי העסקים טוענים כי פנו מספר פעמים לעירייה, וזו הבטיחה כי התקלה תתוקן עד יום ראשון. אולם גם היום (שלישי), וכיומיים לאחר המועד שננקב, המתחם חשוך.

לאחר כיומיים נמסר מהעירייה כי "בתאורה בכיכר סירן הייתה בעיה בפיקוד במרכזיית המאור. לצורך כך הוזמן שעון אסטרונומי חדש למרכזייה אשר הוחלף אתמול והתאורה כבר דולקת".



רונן אהרוני, דובר בתי העסק, חושף את הכעס הרב של בעלי העסקים במתחם: "גם היום אין תאורה למרות ההבטחות. אנחנו סוג ב' בעיניי העירייה. יש פה פגיעה קשה בפרנסה שלנו. המקום חשוך לגמרי ובטח לא מזמין להגיע ולהיכנס".

לטענת אהרוני בעיית התאורה אמנם חדשה, אבל הוא מוסיף כי במשך שנים העירייה מתעלמת ומזניחה את המתחם. "המרכז הזה הוא החצר האחורית של חולון", הוא טוען, בתי עסק כבר מיואשים לגמרי. לא מדובר רק בתאורה, יש בעיות רבות. איך יתכן שהעירייה הקצתה מכולת אשפה אחת שאמורה לשרת 100 בתי עסק וכ-30 משרדים שמעליהם גרים 70 דיירים? זה לא ריאלי".

תגובת עיריית חולון תובא לכשתתקבל.

בעיית תאורת הרחוב אינה חדשה בחולון. לפני כחודש וחצי פורסם כאן, ב"השקמה חולון", על טענות תושבים מחולון שחיים ברחובות ללא תאורה. בתגובה לטענות התושבים, הסבירו בעיריית חולון כי "יש נזקים ותקלות חשמל שלא קשורים לעירייה אלא לגורמים כמו חברת חשמל או קבלן בנייה שפוגע בשוגג בתשתית".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר