אוטובוסים של חברת מטרופולין
אוטובוסים של חברת מטרופולין

משרד התחבורה הורה ל"מטרופולין" להרחיב פעילות הקווים בחולון

בעקבות תלונות על זמני הפעילות, משרד התחבורה הורה הבוקר להוסיף נסיעות בקווים 26 ו-126

פורסם בתאריך: 14.3.19 12:35

משרד התחבורה הורה הבוקר להוסיף נסיעות בקווים 26 ו-126 בחולון. זאת, בעקבות תלונות על זמני פעילות הקווים.
כזכור, כחלק מביצוע הפעימה השנייה במכרז "שרון – חולון", תועבר האחריות על הפעלת הקווים 26, 126 2 ו-2א' (שיהפוך לקו 22) לידי חברת מטרופולין. כפי שפורסם השבוע ב"השקמה-חולון", פרסם ארגון "תחבורה בדרך שלנו" דו"ח לפיו אמנם חלה עלייה כללית בכמות הנסיעות, וכמו כן עלייה מסוימת בתדירות בשעות העומס, אך יחד עם זאת עלו טענות כי עם כניסת חברת האוטובוסים מטרופולין לעיר, יתעכבו זמני שני קווי אוטובוסים במוצ"ש ויפעלו מאוחר מהרגיל וכן בשישי יסיימו את עבודתם מוקדם יותר. עוד נטען כי נסיעות האחרונות של הקווים קוצצו.
"מבדיקת השינויים בקו 26 עולה כי עם כניסת חברת מטרופולין יבוטלו הנסיעות הראשונות במוצ"ש בשני הכיוונים, כך שהאוטובוס הראשון ייצא רק אחרי 20:00, במקום 19:00 כיום, וכן יוקדמו הנסיעות האחרונות בימי שישי, זאת על אף העובדה שזמן כניסת השבת רק הולך ומתאחר לקראת הקיץ", נכתב בדו"ח. עוד נכתב כי עם השקת לוח הזמנים החדש תחול פגיעה גם בימי חול בשעות המאוחרות. "צפויה פגיעה בשירות הלילי של הקו, כשהנסיעה האחרונה בימי חול הוקדמה בחצי שעה והנסיעה האחרונה במוצ"ש הוקדמה ב-20 דקות יחסית לפעילות הקו כיום, תוך ביטול הרציפות בין הקו האחרון וקווי הלילה, רציפות שנקבעה עם השנים לבקשות נוסעים".


בעקבות התלונות, הודיע משרד התחבורה כי יתווספו נסיעות לשני הקווים תחת לוחות הזמנים החדשים, במסגרתם קו 26 יפעל עד חצות וקו 126 עד רבע לאחת בלילה. "משרד התחבורה בחן את הביקושים ומספרי הנוסעים ואישר לבצע שינוי נקודתי בתדירות של חלק מהקווים.  במסגרת זאת התווספו נסיעות בקווים 26 בחצות ובקו 126 בשעה 24:45 בהתאם ללוחות הזמנים", נמסר ממשרד התחבורה. בנוסף צוין כי גם זמני הנסיעות לפני ואחרי צאת השבת יעודכנו: "בהמשך יעודכן הלו"ז בהתאם לשעות הכניסה והיציאה המשתנות של השבת".
 
מקס מורוגובסקי מארגון "תחבורה בדרך שלנו'" מסר בתגובה: "אנו מברכים את משרד התחבורה על ההחלטה להוסיף נסיעות לקווים. נמשיך לעמוד עם היד על הדופק כדי לוודא שאכן הנסיעות בימי שישי ובמוצאי שבת יהיו לפי לוח הזמנים שהופעל בימי 'אגד'".

תגובות

2 תגובות
  1. שולי

    לא מוסיף כלום. תעשו קווים לנתב"ג לרמת גן בורסה שהרבה חברות עברו לשם וצרכים להחליף אוטובוס בעזריאלי

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר