חניון צפרירים. האם העירייה תפעיל שאטלים?
חניון צפרירים. האם העירייה תפעיל שאטלים?

האם שאטלים ותאורה יפתרו את מצוקת החניה ליד תיאטרון חולון?

מנכ"ל עיריית חולון סייר עם תושבי אגרובנק בשכונה והבטיח לבדוק את דרישותיהם לפתרון מצוקת החניה, ביניהן התחשבות מצד הפיקוח העירוני ברישום דו"חות חניה

פורסם בתאריך: 19.3.19 11:43

בצל מחאת החניה בשכונת אגרובנק בחולון, מנכ"ל עיריית חולון יוסי סילמן הגיע לסייר בשכונה ושמע מהתושבים על הבעיות היומיומיות שמהן הם סובלים ובראשן, כאמור, מצוקת החניה.

בתחילת השבוע התקיים סיור בשכונת אגרובנק בחולון שבו נכח מנכ"ל העירייה יוסי סילמן. בסיור הציגו תושבי השכונה את הבעיות היום יומיות מהן הם סובלים ובראשן מצוקת החניה בשעות הערב המתקיימת ברחובות הסמוכים לתיאטרון חולון. כזכור, מאז ששופץ מבנה התיאטרון, מתלוננים התושבים על מצוקת חניה קשה בשכונה הנגרמת לטענתם בשל המבקרים בתיאטרון המחנים את רכביהם ברחובות הסמוכים לו.

כידוע, העירייה הקצתה את חניון צפרירים ברחוב הלוחמים לאורחי התיאטרון. יחד עם זאת, עדיין רבים מהם מעדיפים להחנות את רכביהם ברחובות אגרובנק הסמוכים אל התיאטרון. התושבים דרשו מן העירייה להציב הכוונה בשעות הערב לכיוון חניון צפרירים. כצעד של מחאה יצאו מספר תושבים לשדרות קוגל והחלו להכווין כלי רכב אל חניון צפרירים.

אחת הבשורות לתושבים מאת מנכ"ל העירייה היא כי העירייה דאגה לעדכן באפליקציית WAZE את חניון צפרירים כחניון של תיאטרון חולון. בנוסף, שמע מנכ"ל העירייה מפי התושבים כי שלטי ההכוונה הקיימים בשכונה לא מספיק בולטים ומוארים והבטיח לבדוק הוספת שלטים נוספים. בנוסף הובטח לתושבים כי התאורה בחניון צפרירים תשופר ולצד עמודי התאורה הקיימים, יוצבו בעוד כחודש עמודי תאורה נמוכים אשר יאירו את החניות.

התושבים מצידם דורשים שהעירייה תקיים בשעות הערב הכוונה של מבקרים אל חניון צפרירים למשך תקופה של חצי שנה. נמסר להם כי העניין ייבדק. "ניסינו שתתקבל הדרישה של הכוונת כלי הרכב הבאים לתיאטרון חולון אל חניון צפרירים. סילמן אמר שאינו יכול להבטיח לנו את זה. ביקשנו שזה יהיה רק לכמה חודשים עד שהמבקרים יתרגלו והוא מסר כי כרגע הוא בודק את האפשרות הזו", סיפרה תושבת השכונה.



מיקומו המרוחק יחסית של חניון צפרירים מתיאטרון חולון ומצידה השני של כיכר הלוחמים מרתיע לא מעט ממבקרי התיאטרון מלהחנות את רכביהם שם. יש לזכור כי רבים ממבקרי התיאטרון הם אנשים מבוגרים והחניה בחניון צפרירים דורשת מהם הליכה ברגל. תושבי השכונה מודעים לזה ודורשים שהעירייה תציב שאטלים קבועים בין מתחם התיאטרון אל חניון צפרירים. "החניון לא כל כך רחוק, מדור בכמה דקות הליכה. הבעיה היא שהאוכלוסיה מהבוגרת מבאי התיאטרון מתקשה ללכת את המרחק הזה. הטעות של העירייה היא שעד עכשיו לא דאגו לשאטלים. סילמן אמר בפירוש שיעשה שאטלים", מספרת תושבת השכונה ומוסיפה: "סילמן ציין שהיה שירות שאטלים בעבר והוא לא הצליח. אני גרה פה 18 שנה. איך ששיפצו את התיאטרון לא היה שאטל אחד שעמד לרשות המבקרים. אני בטוחה שהמבוגרים היו שמחים להשתמש בשירות הזה".

נושא נוסף שעלה על ידי התושבים הוא דו"חות החניה שהם מקבלים. התושבים ביקשו כי אנשי הפיקוח העירוני לא יגיעו לשכונה עד לשעה 08:00 בבוקר עקב מצוקת החניה הקשה השוררת בה בשעות הערב אשר גורמת לרבים מהם לקבל דו"חות חניה טרם יציאתם לעבודה בבוקר.

התושבים מסרו כי כי הם מתכוונים להמתין שבועיים למענה לבקשותיהם. "בעוד שבועיים נתקשר ללשכת העירייה לבדוק אם יש שינוי. שבועיים זה מספיק זמן לבדוק את העניינים", מסרו כמה מושבי אגרובנק.

מעיריי חולון נמסר כי "בקשות התושבים ייבדקו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מוסדי

    עיקר הבעייה של החונים בחניה של האצטדיון הוא החצייה של כיכר קוגל בלילה במסלול אל התיאטרון.
    משימה בלתי אפשרית וסכנת נפשות בעיקר שמדובר באנשים מבוגרים- זו זריית חול בעיניים מצד התושבים להציג את בעיית החנייה תוך סיכון של המבקרים.
    צריך פתרון כולל ובטיחותי למי שמחנה רחוק מיד לבנים.

  2. אורי

    העירייה גם צריכה להבטיח שמירה של הרכבים בחניון צפרירים לפי שיש שם פריצות לרכבים. חוץ מזה,עם טיפת רצון אפשר בקלות להרוויח לפחות עוד 6-7 מקומות חנייה בשנקר וכל מה שצריך זה להאריך בנגיעה חניות קיימות,לבצע סימון של מקומות חניה והקפדה על חניות שיושבות על 2 מקומות חניה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר