חצר ביתה של רגב
חצר ביתה של רגב

הנעדרת מחולון נמצאה: "היא מבולבלת ואינה זוכרת כלום"

תושבים רבים מחולון התגייסו כדי לאתר את תושבת העיר שנעדרה כשבועיים מביתה, בהם נהג מונית שמצא אותה בסמוך לתחנה המרכזית בתל אביב

פורסם בתאריך: 5.4.19 10:01

הנעדרת מחולון שירה רגב נמצאה ביום רביעי השבוע על ידי נהג מונית מחולון והועברה על ידי קרובי משפחתה לטיפול בבית החולים תל השומר כשהיא במצב פיזי ונפשי קשה.

רגב, בת ה-35, נמצאה כשבועיים לאחר שיצאה מביתה שבשכונת ג'סי כהן בחולון. בני משפחתה וחבריה ניסו לאתר אותה, ומשטרת ישראל ביקשה בתחילת השבוע את עזרת הציבור בחיפושים אחריה. ביום רביעי היא נמצאה על ידי תושב חולון ועתה היא מאושפזת בבית החולים שיבא בתל השומר, בשל מצב פיזי ונפשי קשה, כך לדברי אחיה איציק.

מאז נודע על היעדרה של רגב, תושבים רבים מחולון יצאו לחפש אחריה, ביניהם בת אל בן דוד ויוני אלגרבלי. השניים יצאו אל ביתה בעיר ושם פגשו את חברה לחיים של רגב יושב בפתח ביתה וממתין לה. במהלך השיחה עימו התברר כי הוא זה שדיווח על היעלמותה של רגב למשפחתה וזו הודיעה למשטרה. גם נהג מונית מחולון ביצע חיפושים אחריה, בעיקר באזור התחנה המרכזית בתל אביב, שם נראתה לאחרונה על פי עדי ראייה. חיפושיו נשאו פרי. הוא איתר את רגב ליד תחנת דלק, סמוך לתחנה המרכזית בתל אביב.

איציק אחיה מספר: "לקחנו אותה לבית החולים שיבא בתל השומר, שם היא מאושפזת מאתמול. מצבה הנפשי והפיזי קשה מאוד, היא מבולבלת ואינה זוכרת כלום. מצבה הפיזי ירוד, היא רזה ועל גופה יש סימני סיגריות שכובו עליה". האח מבקש כעת סיוע שיאפשר את השיקום שצריכה לעבור רגב.



רחל, חברתה הטובה של רגב, סיפרה ל"השקמה-חולון": "שירה היא רק בת 35 אך סיפור חייה דומה לסרט טורקי. היא בת הזקונים למשפחה בת שש נפשות. אני מקווה שעכשיו היא תקבל עזרה. אני קוראת לכל מי שמעוניין להגיע, לקחת חלק ולעזור בשיקום הבית ובשיקומה של שירה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דבורה

    חייבים לעזור לבחורה!!!
    ומיד ככל שאפשר:אם זה עזרה רפואית .נפשית.שהעירייה תעזור אם אפשר.ומשרד הרווחה.
    והרבה אהבה.
    וכן כשתחלים לדובב אותה ולבדוק מי החולרות שעשו זאת.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר