דולרים ויורו. אילוסטרציה Ruslan Lytvy shutterrstock

לראשונה בחולון: כספומט למשיכת מט"ח בדואר ישראל

נוסעים לחו"ל? ניתן לרכוש בכספומט עד 500 דולר או אירו בכל משיכה ולקבל 4.5 אגורות הנחה למטבע מתעריף המט"ח בסניף הדואר

פורסם בתאריך: 16.4.19 12:29

תושבי חולון יכולים מעתה לרכוש מט"ח בדולר ואירו בכספומט של בנק הדואר סניף בן גוריון (רחוב יהושע רבינוביץ 11) ולקבל 4.5 אגורות הנחה למטבע מתעריף המט"ח בסניף הדואר.

לקראת חג הפסח ובפתח עונת הנסיעות, בנק הדואר מציע לראשונה אפשרות לרכישת מט"ח גם בכספומטים ברחבי הארץ, זאת בנוסף  לשירותי קניית ומכירת מטבע חוץ במזומן בסניפי דואר ישראל. רכישת המט"ח הינה ללא עמלות, עם שערי המרה אטרקטיביים, שירות אמין ומקצועי, כאשר כל השטרות הנמכרים עוברים בדיקה כפולה, כדי לוודא את תקינותם לפני מכירתם ללקוח.



לדברי אבי בלו, מנהל בנק הדואר, "הוספת רכישת המט"ח לכספומטים בסניפי הדואר תאפשר ללקוחות נוספים ליהנות משירותי בנק הדואר, בתעריף מוזל, ללא צורך בהמתנה וללא עמלות. ניתן לרכוש בכספומט עד 500 דולר או אירו בכל משיכה, וזאת בהתאם למסגרת המשיכה שיש ללקוחות בחשבון הבנק שלהם.  "בנוסף, אנו מציעים כרטיסים נטענים ליוצאים לחו"ל לרכישה במאות יחידות הדואר או באתר דואר ישראל. ניתן לרכוש כרטיס דולרי מבית ויזה וכן כרטיס נטען בשלושה מטבעות: שקל, אירו וליש"ט – מבית מסטרקארד. הכרטיסים הנטענים, ניתנים להטענה בסניפי הדואר במזומן, באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות העברה בנקאית, עד לסכום של 20 אלף שקל, והם בטוחים לשימוש בחו"ל במאות אלפי בתי עסק, ללא צורך בקישור לחשבון בנק, וללא חשש מהונאות או גניבות".

לדברי בלו, "לכרטיסים הנטענים יתרונות רבים: אין צורך בפתיחת חשבון בנק, ניתן להטעינם בקלות ובפשטות. במקרה של אובדן או גניבה, ניתן לחסום את הכרטיס והכסף מאובטח ויוחזר לבעל הכרטיס. הכרטיסים בתוקף לחמש שנים בעלות חד פעמית של 45 שקל, ניתן להשתמש בהם גם לנסיעות נוספות וכן לקניות ללא עמלות בחנויות מקומיות בארץ, באתרים ישראלים או באתרי סחר בינלאומיים".

בנוסף ניתן להזמין בדואר ישראל עשרות סוגי מט"ח שונים שאינם דולר, אירו או ליש"ט, לשלם מראש (ממגוון של 27 מטבעות שונים) במאות יחידות הדואר או באתר החברה ולאסוף אותו רגע לפני הטיסה בדלפקי בנק הפועלים באולמות הדיוטי פרי בנתב"ג בטרמינל 3 ו-1, 24/7.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר