תושבי שיכון ותיקים זועמים: האשפה לא פונתה מאז השבוע שעבר

שוב תלונות תושבים על אי פינוי אשפה. הפעם סלנו התושבים גם במהלך החג. העירייה: "פינוי האשפה ברחבי העיר טרם הסתיים, בשל כמויות האשפה הגדולות שהצטברו בחג"

פורסם בתאריך: 21.4.19 18:31

הניקיונות לקראת חג הפסח יוצרים מדי שנה כמויות רבות של אשפה, ובימים של לפני החג עובדות משאיות האשפה במרץ על מנת לפנות הפחים לפני החג. אלא שלטענת תושבים משכונת שיכון ותיקים האשפה לא פונתה והערימות המשיכו לגדול במהלך החג עצמו, עד כדי מפגע סביבתי. נכון להיום (ראשון) האשפה שכבר גלשה מהפחים, עדיין לא פונתה.



לטענת תושבים הפעם האחרונה שבה פונתה האשפה הייתה ביום חמישי, זאת כאשר הניקיונות והוצאת האשפה מהבתים היו בעיצומן. "בצהרי יום שישי, לפני כניסת החג, התקשרתי למוקד העירוני והודעתי שהפחים מלאים. נאמר לי שההודעה שלי הועברה למחלתק תברואה", אומרת תושבת רחוב החי"ל בשכונה. גם מרחוב עמל שבשכונה הגיעה תלונה דומה: "דווקא בערב חג הפסח ביום שישי לא רוקנו את פחי האשפה", אומר תושב הרחוב.

תלונות אלה מתווספות לתלונות תושבים ברחבי העיר באחרונה על ערימות אשפה שמצטברות מחוץ לבתים ואינן מפונות. רק לפני כשבועיים פורסם כאן, ב"השקמה חולון, כי באזורים רבים בעיר בהם הרחובות קרואזה, סוקולוב ושדרות דב הוז, נערמה האשפה בפחים במשך ימים רבים. לפני כן, לאחר חג הפורים, תושבים ממספר שכונות בעיר התלוננו על אי פינוי האשפה הרבה שנותרה מחוץ לבתים. בתגובה לתלונות תלו גרומים בעירייה את הליקויים בקיום העדלאידע, דבר שגרם לחסימת צירי תנועה מרכזיים בעיר.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "הנושא מטופל מול קבלן פינוי האשפה. יצוין כי פינוי האשפה ברחבי העיר, כולל בשיכון ותיקים, נמשך וטרם הסתיים וזאת בשל כמויות האשפה הגדולות שהצטברו בחג".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

עוד באותו הנושא:

האם המחלוקת בין העובדים לקבלן האשפה משפיעה על הניקיון בעיר?

תגובות

תגובה אחת
  1. אני

    עיריית חולון מזמן לא מתפקדת, הטינופת וההזנחה בשכונות הוותיקות עולה על גדותיה וזה לא מטריד אף אחד, שכונת תל גיבורים הפכה לשכונת חירייה והכל הודות לראש העיר השחוק והעייף שמזמן היה צריך לפנות את מקומו לאחד שיעבוד למען התושבים ושיראה אותם. מר ששון, זמנך עבר מזמן!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר