חיים תור ז"ל. חזון ומעשה
חיים תור ז"ל. חזון ומעשה

מותו הפתאומי של חיים תור: "האסון היכה אותנו בהלם"

עובדי החברה לבילוי ובידור חולון ילוו היום את מנהל קריית הספורט חיים תור בדרכו האחרונה | שמשון חן, מנכ"ל החברה: "אבד לנו איש יקר ואהוב"

פורסם בתאריך: 28.4.19 11:45

רבים מעובדי בחברה לבילוי ובידור חולון יעשו את דרכם היום בצהריים לקריית ביאליק, כדי ללוות את עובד החברה חיים תור ז"ל בדרכו האחרונה. תור, שהיה בחודשים האחרונים מנהל קריית הספורט של חולון, נפטר באופן פתאומי מדום לב אתמול (שבת) בשעות הבוקר המוקדמות והוא בן 63.

על האירוע הקשה שמעו בחברה מיד עם ההתרחשות, כאשר אתמול בבוקר (שבת) התקשר אחד מעובדי החברה אל תור כדי לשאול שאלה ונענה על ידי שכנו שסיפר לו את שאירע כמה דקות לפני. המידע הועבר למנכ"ל שמשון חן שמסר בעקבות הדיווח: "האסון הזה היכה את כולנו בהלם וכאב גדול, אבד לנו איש יקר ואהוב שלמרות שנמצא כאן רק כמה חודשים, כבר הספיק להתחבב על כולם. הלב כואב".



תור, סא"ל במיל שעשה קריירה צבאית מרשימה, מונה בתחילת ינואר 2019 למנהל קריית הספורט העירונית על ידי מנכ"ל החברה, שמשון חן ומנהל מחלקת הספורט העירונית, יגאל אייל. "הקריה, שנמצאת בדרום העיר, הייה במצב רע, מקום שסבל מהזנחה, תושבי העיר הדירו ממנו את רגליהם ורצינו להפיח בקריה הזו חיים", אומר חן ומוסיף: "אחרי לא מעט חיפושים אחרי אדם מתאים, הגענו לחיים ומיד הבנו שהוא יהיה האיש הנכון במקום הנכון: איש שחייו שילבו ספורט עם צבא, עם הבנה בתחום, עם כל התכונות שתפקיד צבאי בכיר מביא איתו, איש ביצוע ממדרגה ראשונה, בעל יוזמה, עם תכניות לעתיד, מעוף, קפדנות ומסירות. זה בדיוק מה שחיפשנו ואחרי מכרז קצר, הוא מונה לתפקיד".

בפועל, תור מונה להיות מי שינהל ויוציא לפועל את התכנית הכוללת להפוך את קריית הספורט למרכז הספורטיבי התוסס ועשיר הפעילויות של חולון. זאת, באמצעות הפיכת מגרש לזרוס הצמוד לקריה למגרש דשא סינתטי ייחודי עם כ-1,000 מקומות ישיבה, שדרוג האיצטדיון העירוני והפיכתו למרכז חברתי עירוני תוסס בקיום אירועים המוניים של עד 5,000 איש.

בראיון ל"השקמה חולון" תור אכן הבטיח מיד כי "הקריה תהיה מרכז תוסס של חיי הספורט בעיר. החזון שלי הוא להפוך את הקריה לפעילה בכל שעות היום והערב, ולעשות אותה למרכז חיי הספורט בעיר – לקבוצות וליחידים. הראייה והחזון שלי הם לראות את קריית הספורט פעילה לאורך כל שעות היום והערב, להפוך אותה למתחם פעילות שיש לו חלק מרכזי בחיי הספורט והתרבות של העיר וכל זאת, תוך שימור הסדר והכנסת נורמות עבודה עם נהלים ברורים שבהם יעמדו כל המשתמשים במתקני הקריה".

המנכ"ל שמשון חן אמנם הספיק להכיר את תור רק תקופה קצרה, אבל מיד הבין כי תכנית שיקום הקריה נמצאת בכיוון הנכון. "חיים היה איש ביצוע. הוא נכנס לתפקיד עם מלוא הכוחות והנכונות והתחיל לבצע את הדברים. כבר בשבועות הראשונים הוא החיל את נורמות העבודה שלו על כולם, ובכלל זה קפדנות, עמידה בלוחות זמנים, משמעת וניהול. היו לי לא מעט שיחות איתו ושמחתי להיווכח שהדברים מבוצעים כמו שצריך".

הרצל בוסתנאי, יו"ר אגודת עוצמה חולון שמשחקת באיצטדיון העירוני, אמר כי "מדובר באבידה גדולה. בכל שנותיי בקריית הספורט לא הכרתי אדם כריזמטי ומוכשר כמוהו. בהיכרות הקצרה שלנו התרשמתי עמוקות מהנתינה זבו, היוזמה וכישרון הניהול, יחד עם אנושיות ושמחת חיים. חיים היה איש מלא חיים, כשמו כן היה. יהיה זכרו ברוך".

הלוויה תיערך היום (ראשון, בשעה 13:00), בבית העלמין "צור שלום" בקריית ביאליק.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר