אלמוג בנדלק (מתוך הפייסבוק)
אלמוג בנדלק (מתוך הפייסבוק)

איך מסכמים חיים של בן 24? הזיכרונות של אלמוג בנדלק ז"ל

ההלם והצער והמבקרים הרבים שהגיעו לשבעה וחלקו חוויות וזיכרונות, הובילו לספר לזכרו של הצעיר שנהרג בתאונת דרכים

פורסם בתאריך: 3.5.19 10:56

משפחתו של אלמוג בנדלק ז"ל, בן 24 במותו, שנהרג בתאונת אופנוע שהתרחשה בכביש 431 בליל פסח האחרון, שוקדת בימים אלה על ספר זיכרונות והנצחה, בעקבות הסיפורים, החוויות והתחושות שחלקו החברים והמבקרים הרבים שהגיעו לשבעה.



מותו של בנדלק היכרה רבים בהלם ובכאב. עם היוודע דבר מותו העלתה לפייסבוק אמו ריטה חדד את תמונתו של בנה, וכתבה: "זה הבן שלי היקר". לתמונה הגיבו עשרות ממכריו וחבריו של הצעיר, שביקשו לנחם את האם בשעתה הקשה. אחרים הביעו את כאבם ברשתות החברתיות.

כעת פועלים בני משפחתו להנצחתו באמצעות ספר שבו ישתפו חברים ובני משפחה את זיכרונותיהם מאלמוג, שהצליח לגעת בחייו הקצרים בלא מעט אנשים.

"איך אמרת לי בימאהה? 'צלם מלמטה נראה איך האופנוע יושב עליי'"

"אחת הדודות הכינה לנו כריכה של ספר למי שרוצה לבוא ולהיפרד ולרשום זיכרון ממנו", מספר אחיו אליאור על היוזמה המשפחתית ומסביר כי "זה סוג של הנצחה. במהלך השבעה אתה פוגש אנשים שמספרים לך מה הוא היה, וזה נשאר לך בראש. זה דבר שיהיה אפשר לפתוח בעוד כמה שנים ולהיזכר. זה פריט שישמר אצלנו ויישאר אצל אמא, ואולי נעלה את זה לפייסבוק".

על אישיותו הייחודית של אחיו מספר אליאור כי "אלמוג נתן לכולם להרגיש שאתה החבר הכי טוב שלו, שאתה כל עולמו. הוא היה מתייחס אליך כמו אל מלך". אליאור שנפרד מאחיו בפוסט מצמרר, כתב בדף הפייסבוק שלו לאחר ההלוויה: "אני נזכר שפעם כשהיית קטן, חמוד ויפה, ילדים בשכונה היו מציקים לך, וכל הזמן היית מתקשר אליי וקורא לי שאבוא להגן עליך לשמור עליך. הזמנים התהפכו ואתמול ביקשתי ממך שאתה תשמור עלינו, שאתה תלווה אותנו, שאתה תבוא ותייעץ לנו מה לעשות".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר