חזי פניאן. צילום: פרטי
חזי פניאן. צילום: פרטי

פורצים גנבו מביתו של חזי פניאן תכשיט של בנו הנפטר

בערב יום העצמאות פרצו אלמונים לביתו של הזמר חזי פניאן, כשנה לאחר שבנו טבע למוות, ולקחו עימם כסף, רכוש ותכשיט שהיה שייך לבנו

פורסם בתאריך: 13.5.19 11:57

כמעט שנה עברה מאז שנפטר בנו של חזי פניאן ואלמונים פרצו בערב יום העצמאות לביתו. הפורצים גנבו רכוש בעל ערך רגשי ותכשיט הקשור לבנו המנוח. כעת, כל שפניאן מבקש הוא שישיבו את התכשיט: "הכסף לא מעניין, אלא רק הזכרונות".

בחודש יולי שעבר טבעו שני נערים בחוף תיאו בבת ים, אמיר נפשי בן ה-17 ובן דודו איציק (יצחק) חיים פניאן ז"ל בן ה-18, שהיו חברים קרובים. נפשי שנכנס אל הים הסוער כדי להציל את בן דודו, יצא מהאירוע בשלום, אולם פניאן אושפז בטיפול נמרץ בבית החולים וולפסון כשהוא מורדם ומונשם.



לאחר שאושפז במשך כשבוע וחצי ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים וולפסון, הלך לעולמו איציק (יצחק) חיים פניאן. "השם נתן והשם לקח את יצחק חיים שלנו, ברוך דיין אמת", קרא עליו אביו, הזמר חזי פניאן, עם קבלת הבשורה המרה.

הזמר והמוזיקאי, נגן הכינור, חזי פניאן, בן 55, מוכר כמי שמשמר את הפולקלור והמוזיקה הפרסית. הוא פופולרי בעיקר בקרב אוכלוסיית העולים מאיראן בישראל ומרבה להופיע גם בקהילות יהודי פרס בחו"ל. פניאן ממשיך להופיע למרות האסון שפקד את חייו וחיי משפחתו.

"החיים לא קלים", אמר פניאן בראיון ל"השקמה חולון". הוא מספר בכאב על הרגעים בהם גילה שביתו נפרץ ביום העצמאות: "חזרנו הביתה בצהרי היום וגילינו שהבית נפרץ. מי היה מאמין שלאור היום, בזמן שהשכנים היו בביתם, נכנסו גנבים לתוך ביתי תוך שהם משאירים אחריהם תוהו ובוהו. הדבר שהכי כואב לי זה שהם גנבו תכשיט שקשור לבן היקר שלי, יצחק ז"ל. אני פונה מכאן למי שעשה את זה בבקשה להחזיר את התכשיט הזה שיש לו ערך סנטימנטלי עבורנו. בבקשה, תחזירו בכל דרך שתרצו. ולתושבים אני מציע להיות עירניים כדי שלא יחוו את החוויה הלא נעימה הזאת".

מאז מקרה הפריצה, למרות שמאות תגובות נכתבו ברשתות החברתיות והזעזוע שחשו תושבים רבים, טרם אותר הפורץ.

איציק (יצחק) חיים פניאן ז"ל

איציק (יצחק) חיים פניאן ז"ל

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר