חתולה הורעלה

ההרעלות המסתוריות חזרו: כך ניצלה החתולה שהורעלה

לאחר כמה חודשים של שקט, חזרו הרעלות החתולים המסתוריות לרחוב השיטה

פורסם בתאריך: 15.5.19 17:37

מקרה הרעלה נוסף של חתולה אירע ברחוב השיטה בחולון. זאת, לאחר כמה חודשים ללא מקרים דומים. בסוף השבוע נמצאה חתולה ללא הכרה ונשלחה לאשפוז בבית החולים הווטרינרי בבית דגן כשהיא במצב קשה.



"במוצאי שבת התקשרו אלי שכנים שומרי שבת שמצאו אותה כבר בשישי בערב מתחת לשביל של בניין מספר 29", מספרת אחת מתושבות הרחוב שפנתה אל העירייה וזו שלחה את החתולה לאשפוז, שם טופלה באמצעות מסכת חמצן ואינפוזיה.

"העירייה הסכימה לשלם על אשפוז של 24 שעות בבית דגן", היא מספרת, "ולאחר מכן נדרשו עוד 24 שעות שמימנתי בעצמי. החתולה היתה בקומה, ורק אחרי 30 ומשהו שעות היא התאוששה. עכשיו החתולה נמצאת אצלי בבית ומתאוששת, למרות שמצב זה אינו יכול להימשך לאורך זמן משום שהחתולה רגילה לחיות בחצרות. כרגע היא עדיין מעורפלת וצריכה להיות בתוך בית כמה ימים. אם היו משחררים אותה עכשיו היא היתה פשוט נדרסת".

לדברי הדיירת, על פי הממצאים שאספה מהשטח, החתולה הורעלה מחומר המשמש לריסוס גינות. "היא הורעלה על ידי פרמטרין", היא טוענת, "זה חומר שנמצא או באמפולות של כלבים או בריסוס גינות. אמרו שהתגובה שלה לא היתה קלאסית רק לחומר כי היא לא התעוררה. היא קיבלה דלקת ריאות מהחומר שהיא שאפה".

אין מדובר במקרה ההרעלה הראשון ברחוב השיטה ובסביבתו. תושבי הרחוב דיווחו כי לאורך השנתיים האחרונות התרחשו כמה מקרים של הרעלות חתולים מסתוריות ועלתה ההשערה כי הן נעשו בזדון, ייתכן שעל ידי אותו אדם. תלונה אף הוגשה למשטרה שפתחה בחקירה, אך נאלצה לסגור את התיק בשל חוסר ראיות.

המקרה האחרון אירע לפני כשלושה חודשים, אז נמצאו כמה פגרי חתולים בתוך מכולה ברחוב רבי עקיבא בחולון, וגם אז נטען כי הדבר נעשה בזדון. לאחר מכן מסרה המשטרה כי עובדי התברואה של עיריית חולון השליכו לפח האשפה שלושה פגרי חתולים שנדרסו באותו הבוקר וכי לא נעברה כל עבירה פלילית. בעיריית חולון טענו כי הם כלל לא מכירים את המקרה.

"זה אותו סיפור שחוזר על עצמו כל כמה חודשים", טוענת הדיירת שמטפלת בחתולה שהורעלה בשבת, "אני רוצה ללכת השבוע למשטרה עם החומר". בד בבד, לאחרונה החלה לפעול בחולון סיירת של שוטרים מתנדבים בשם "מיזם 100" אשר שמו לעצמם למטרה עליונה להיאבק בתופעת ההתעללויות בבעלי חיים.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

עוד באותו הנושא:

סיירת שוטרים ומתנדבים נלחמת בהתעללות בבעלי חיים

פגרי חתולים נתגלו בחולון – שלוש גירסאות לסיפור מזעזע אחד

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר