צילום: מדורה shutterstock.com / Pavel Ilyukhin

בעקבות מזג האוויר: העירייה אוסרת על הדלקת מדורות

רק במתחם אחד בעיר תורשה הדלקת מדורות. השיטור עירוני והפיקוח יאכפו את האיסור בשטח

פורסם בתאריך: 21.5.19 19:26

עיריית חולון הודיעה הערב (שלישי) כי החליטה לאסור על הדלקת מדורות ל"ג בעומר בחולון. זאת, בשל השרב הצפוי ואזהרות שירותי כיבוי האש. המשמעות: בעיר יוכלו להדליק מדורות רק במתחם אחד שאושר על ידי העירייה.



מזג האוויר צפוי להיות שרבי עם עומסי חם כבדים, החל ממחר. הטמפרטורות בחולון צפויות להיות 32 מעלות ביום רביעי ו-38 מעלות ביום חמישי, עם 60-70 אחוזי לחות ורוח במהירות של 30 קמ"ש.

בעקבות מזג האוויר הוציא נציב כבאות וההצלה לישראל, רב טפסר דדי שמחי, צו המגביל את הדלקת המדורות לשיקולן של הרשויות המקומיות. לפיכך עיריית חולון הודיעה לפני זמן קצר כי בליל ל"ג בעומר לא תותר הדלקת מדורות ברחבי העיר למעט במתחם אחד – השטח החולי בפינת הרחובות גולדה מאיר וראובן ברקת. כדי למנוע הדלקת מדורות, כוחות המשטרה והפיקוח העירוני יאכפו את האיסור בשטח.

בעיריית חולון מסרו כי ההנחיות ייכנסו לתוקף החל ממחר, בשעה 08:00 ועד ליום שישי, בשעה 20:00.

במקביל, כפי שפורסם ב"השקמה- חולון", מציעה מחלקת הקיימות בעירייה מגוון פעילויות חינוכיות, חברתיות וסביבתיות חלופיות ברוח החג, שמיועדות לכל המשפחה והיו פתוחות ללא תשלום.

הפעילויות יתקיימו ביום רביעי במספר מוקדים ברחבי העיר, כמו סדנת מטבעות בר כוכבא, סדנת מעגל פחם ואדמה ותחנת פעילות לחיות בחולות. למידע מפורט ליחצו כאן.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חובב שחייה

    מדורות בלג בעומר. מיותר. מסוכן. מלוכלך ולא בריא לסביבה. למה העיריה לא פותחת חינם את הבריכות הציבוריות לתושבי חולון בלג בעומר ? קמצנות ?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר