המקום שבו נמצאה גופתה של רוויטל פיינה
המקום שבו נמצאה גופתה של רוויטל פיינה

תושבים מתארגנים כדי לתמוך במשפחתה של רויטל פיינה ז"ל

כיממה לאחר שנמצאה ללא רוח חיים בראשון לציון, מבקשים עשרות תושבים לתמוך בבת דניאל

פורסם בתאריך: 27.5.19 18:13

אחרי שבוע ימים של דאגות וחרדות אתמול (ראשון) נמצאה גופתה של רויטל פיינה, בת 51 מחולון כשהיא מוטלת ללא רוח חיים בין השיחים ברחוב רחבעם זאבי בראשון לציון. הגופה נבדקה על ידי חוקרי הזיהוי הפלילי במשטרה והועברה להמשך בדיקה במכון לרפואה משפטית, שקבעו כי מדובר בפיינה. לאחר מכן נמסרה הודעה למשפחתה. מועד הלווייתה לא פורסם לפי שעה.



בתחילת השבוע שעבר יצאה פיינה מביתה שברחוב המעפילים לאחר שהשאירה מכתב התאבדות בעקבות מצבה הרפואי הקשה. מאוחר יותר הוגדרה כנעדרת וכוחות המשטרה יצאו לחפש אותה. בד בבד יצאה דניאל בתה בבקשה לתושבי חולון והסביבה לסיוע בחיפושים אחר אמה הנעדרת.

"אני מתחננת בפניכם שתעזרו לי לאתר את אמא האהובה שלי", כתבה הבת, "היא השאירה לי מכתב סוחט דמעות – היא מאוד חולה וטענה שלא יכלה לשאת יותר את כאביה, ולכן אין לה ברירה אלא לשים קץ לחייה".

הבת הוסיפה: "בבקשה, כל מי שרואה אותה ויכול להציל את חייה, עזרו לנו. אנחנו גרים ברחוב המעפילים בחולון, קרוב לצומת דב הוז. נערכו חיפושים כל הלילה והיא עדיין לא נמצאה. היא כל החיים בשבילי, היא החברה הכי טובה שלי, האהובה שלי, ואני לא יכולה לאבד אותה. אמא, אני אוהבת אותך".

דבריה של הבת הצעירה אשר הופצו בסרטון וידאו ברשתות החברתיות גרמו לעיר שלמה להזיל דמעות. מאז פרסום הידיעה על מותה של האם, תושבים רבים הביעו את דאגתם למשפחה ולבת דניאל. גלי ברדה דדיסון אשר לא יכלה להישאר אדישה לכאבה של הבת פרסמה פוסט בפייסבוק הקורא לאנשים להתארגן כדי לתמוך במשפחתה של פיינה ולסייע לה בימים קשים אלה. עד מהרה יותר מ-100 איש הגיבו לדברים והתחייבו להגיע ולסייע לבת.

"במקרה ראיתי את הפוסט של הבת בפייסבוק", מספרת ברדה דדיסון ל"השקמה חולון", "איך שראיתי את הילדה ישר התחלתי לבכות על איך שהיא מחפשת את האמא שלה. היה בא לי לצאת לחיפושים ולחפש יחד איתה את האמא שלה". לדבריה, "מתארגנת כאן קבוצה ואנחנו מתכוונים ללכת אליה. לא ציפיתי ל-100 תגובות, זה משהו מדהים. אני מאמינה שלפחות בין 50 ל-60 איש מתכוונים ללכת. המטרה שלנו היא ללכת אל בני המשפחה, לנחם אותם, להיות איתם ולעזור להם, להביא להם סל מזון ודברים שהם זקוקים להם. הילדה קרעה את הלב של כולנו".

הבת דניאל קוראת לסייע בחיפושים אחר אמה:

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר