נמצאה גופת הנעדרת מחולון – נבדקות נסיבות המוות

מאמצי המשפחה, המשטרה והמתנדבים לא הצליחו להציל את רוויטל פיינה מחולון: הבוקר נמצאה גופתה, מוטלת בשיחים בראשון לציון

פורסם בתאריך: 26.5.19 09:48

עדכון אחרון: 26.5.19 14:20

לאחר שבוע של חיפושים נמצאה גופתה של הנעדרת מחולון, רוויטל פיינה, בת ה-51. מהמשטרה נמסר כי נסיבות האירוע נבדקות.

הבוקר (ראשון) נמצאה גופה של אישה, כבת 50, מוטלת ללא רוח חיים בין השיחים ברחוב רחבעם זאבי בראשון לציון. הגופה נבדקה על ידי חוקרי הזיהוי הפלילי במשטרה והועברה להמשך בדיקה במכון לרפואה משפטית. במהלך הבדיקה התברר כי מדובר בפיינה. הודעה נמסרה למשפחתה.

כאן נמצאה הגופה:

חובש רפואת חירום ממד"א, מאיר אביבי, שהגיע למקום לאחר מציאת הגופה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אישה, כבת 50, שוכבת מחוסרת הכרה מאחורי שיחים ברחוב כשהיא ללא דופק וללא נשימה. אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהם ראו אותה ומיד הזעיקו את כוחות החירום. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

אלחנן רוט, מתנדב זק״א שפלה, סיפר: "מדובר בגופת אישה כבת 50, שנמצאה בין השיחים על ידי אזרחים שחלפו במקום. כשהגעתי למקום ראיתי את האישה שכובה בצד הכביש, בין השיחים הצמודים לשביל אופניים, כשהיא ללא הכרה. הצוות הרפואי שהגיעו לזירה נאלץ לקבוע את מותה במקום. מתנדבי זק״א שפלה מטפלים בגופת ההרוגה ובאיסוף הממצאים בזירה".



 

רויטל פיינה נעלמה מביתה לפני כשבוע, לאחר שהשאירה מכתב פרידה לבתה. אתמול (שבת) טענו בני המשפחה כי איתרו שיחה עם סדרן בתחנת המוניות שבו בדקה מספר יעדים שבהם תוכל להתבודד. בתה של פיינה קראה לעזרת הציבור בחיפושים אחר אמה.

לאחר שנעלמה פיינה, סיפרה הבת דניאל: "אני מתחננת בפניכם שתעזרו לי לאתר את אמא האהובה שלי, רויטל פיינה. היא השאירה לי מכתב סוחט דמעות – היא מאוד חולה וטענה שלא יכלה לשאת יותר את כאביה, ולכן אין לה ברירה אלא לשים קץ לחייה".

מאמצי המשפחה, המשטרה והמתנדבים לא הצליחו להציל את רוויטל.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר