טקס תארים במכללת תלפיות. צילום: דוברות המכללה

מוטי ששון בחלוקת תארים במכללת תלפיות: "להעלות את שכר המורים"

מאות לקחו חלק בטקס הענקת התארים במכללת תלפיות בחולון

פורסם בתאריך: 13.6.19 09:58

במכללת תלפיות קיימו אתמול (רביעי) טקס חלוקת תארים לבוגרות המכללה. לראשונה חילקה המכללה גם תארים שניים במסלולים לגיל הרך, ללקויות למידה ולאנגלית כשפה בינלאומית.



בקמפוס המכללה האקדמית לחינוך תלפיות, התכנסו אתמול כ-800 בוגרות המכללה וקרובי משפחה לטקס חלוקת תארים. הטקס התקיים במעמד השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, ראש עיריית חולון, מוטי ששון, נשיא המכללה, פרופ' נחום רקובר, ראש המכללה, בנימין בהגון, מנכ"ל המכללה, הראל יצחקי וכלל חברי הסגל האקדמי והמנהלי.

הטקס הועבר בהנחייתו של דן כנר בליווי אמצעי מולטימדיה מתקדמים שהוכנסו השנה לשימוש במכללה. במהלך הטקס העניקה המכללה מלגה לבוגרות המכללה לתואר ראשון המעוניינות להמשיך את לימודיהם לתואר שני בחינוך במכללה.

ששון אמר בדבריו כי "המחנכים עוסקים בתחום החשוב ביותר ולוקחים אחריות על הילדים ושכרם צריך להיות בהתאם". הוא הוסיף ושיבח את שיתוף הפעולה עם המכלל מאז שנת 2008 בחינוך הפורמלי ובחינוך הבלתי פורמלי בפרוייקטים רבים והבטיח כי שיתוף הפעולה יימשך.

בהגון סיכם כי הוא גאה בבוגרות והוסיף שאשת חינוך טובה "חייבת להפנות תשומת לב אישית לכל ילד וילד, לחפש את הילדים השקופים, לראות את המיוחד שבכל אחד מהם בצד המשותף ולמצוא את הדרך לליבו".

עוד באותו נושא:

הסטודנטיות של תלפיות בחולון מלמדות את ילדי הגיל הרך בעיר

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר