בדיקת הדם השגרתית גילתה מחלה סופנית

עוז דניב, סטודנט בן 27, יוצא לקרב על חייו וקורא לכם לעזור לו

פורסם בתאריך: 26.6.19 13:55

חייו של עוז דניב, בן ה-27, התהפכו לפני מספר חודשים. זאת, לאחר שבבדיקת דם שגרתית התגלה כי הוא חולה כליות סופני.

דניב, סטודנט להנדסת חשמל, המתגורר בשכונת בן גוריון, מספר על הגילוי הדרמטי ששינה את חייו: "הייתי בחור רגיל ובריא לחלוטין. בוקר אחד עברתי בדיקת דם שגרתית, אבל כשהגיעו התוצאות הרופא שלח אותי בדחיפות למיון. עברתי אינספור בדיקות".

"לאחר שהגיעו תוצאות הבדיקות, סירבתי להאמין", ממשיך דניב, "הבדיקות הראו שקיימת  אצלי מחלת כליות סופנית. המחלה למעשה גרמה להרס כבד ולנזק בלתי הפיך לשתי הכליות שלי. כאשר כיום רק 19 אחוז מהכליות מתפקדות".



דניב זקוק להשתלת כליה באופן דחוף. בינתיים, הוא ייאלץ לעבור טיפולי דיאליזה. "בתור התחלה אצטרך להגיע שלוש פעמים בשבוע לבית החולים לצורך טיפולי דיאליזה, כאשר כל טיפול נמשך ארבע שעות", הוא אומר, "כל זמן שלא יהיו לי כליות משך הטיפולים יתקצר, ויש מצב להידרדרות חמורה עד מצב של מוות".

בשל מצבו החל דניב בגיוס כספים במטרה לעבור השתלת כליה בחו"ל. "הפתרון היחיד שלי הוא מציאת תורם כליה לצורך השתלה דחופה", הוא אומר, "במידה שלא אמצא תורם בהקדם – החיים שלי יהיו בסכנה".

בהיעדר תורם מישראל דניב בודק את האפשרות לעבור השתלה בחו"ל. "עלות ביצוע ההשתלה בחו״ל היא גבוהה מאוד. נכון לעכשיו, אחרי שאספתי את כל החסכונות שלי ושל משפחתי, עדיין חסרים לי כ-750 אלף שקל לביצוע ההשתלה, והמצב הרפואי שלי מדרדר ככל שעובר הזמן".

החלום הגדול של דניב הוא להבריא. "יש לי עוד כל כך הרבה תוכניות וחלומות שלא הספקתי להגשים", הוא אומר, "אני חולם להתחתן עם בת זוגי, להקים בית, והפחד הגדול שלי הוא שאולי גם לא אספיק להיות אבא".

לתרומות ניתן ללחוץ על הקישור כאן, או לבצע העברה בנקאית.

פרטי חשבון הבנק:

עוז דניב
מס' חשבון – 33060
הבנק הבינלאומי
סניף 134.

המעוניינים לתרום כליה יוכלו לעשות זאת באמצעות הקישור כאן.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר