החל מהלילה: שינויים בהסדרי התנועה בעקבות עבודות הרכבת הקלה

עבודות התשתית להכנת תוואי הרכבת הקלה יחלו הלילה (שני) בשדרות ירושלים. "השקמה חולון" עם כל הפרטים

פורסם בתאריך: 15.7.19 14:18

מיזם סלילת הקו הירוק של הרכבת הקלה בחולון יוצא לדרך: הלילה (שני) תחל חברת נת"ע בעבודות הראשונות להכנת התשתיות עבור מסלול הרכבת הקלה בשדרות ירושלים והרחבת הדרך עבור תוואי הקו הירוק, והסדרי תנועה חדשים צפויים ללוות את האזור במשך החודשים הקרובים.



שלב זה של העבודות מגיע לאחר שלפני כמה ימים הוסרה שדרת עצי הדקל לטובת ביצוע העבודות, מראה אשר תושבים רבים התקשו לראות, ואולם הובטח כי במסגרת המיזם יבוצע במקום שיקום נופי עם סיומו.

העבודות יחלו הערב בשעה עשר ויימשכו עד השעה חמש בבוקר יום שלישי, ובמסגרתן יצומצמו נתיבי הנסיעה לסירוגין בקטע הרחוב שבין צומת בצלאל לצומת השריון. ממחר בבוקר יונהגו בשדרות ירושלים הסדרי תנועה חדשים למשך התקופה הקרובה – לא תתאפשר פנייה שמאלה משדרות ירושלים אל רחוב בר כוכבא, כאשר עבור הבאים ממזרח יוסטו נתיבי הנסיעה בשדרות ירושלים במקטע המדובר. בנוסף, בעקבות צמצום הנתיבים יבוטלו מקומות החניה לאורך המקטע שבו יבוצעו העבודות.

מסלול הקו הירוק יתפרש על פני 39 קילומטר ויכלול 62 תחנות שבהן ארבע תחנות תת קרקעיות. את תושבי חולון ישרתו 18 תחנות שייבנו מעל לפני הקרקע.

על פי לוח הזמנים המשוער, הקו צפוי להיחנך בשנת 2025, אך ייתכן שתאריך השקתו יידחה אם יחולו עיכובים בפרויקט בניית הקו האדום שצפוי להסתיים עד שנת 2021. בנוסף שוקדים בנת"ע על מיזם קווי המטרו של גוש דן שבמסגרתו יופעלו שלושה קווים של רכבות תחתיות אשר יעברו בגוש דן, כאשר עשר תחנות ישרתו את חולון.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר