ימית 2000.

צפוף ככל שיהיה ב"ימית 2000" התלונות שברו שיא בגזענות

תורים ארוכים, צפיפות איומה, גניבות וקהל מאוכזב – פארק "ימית 2000" סוגר שבת ראשונה של חופש גדול בסימן גזענות

פורסם בתאריך: 3.7.17 14:27

קטיה, בת 28, תושבת חולון, יצאה לבלות עם בעלה ושני ילדיה בפארק המים "ימית 2000" בחולון. יום הכיף המשפחתי הפך לסיוט כאשר נאלצו לעמוד בתורים ארוכים ו"לבלות" בדוחק רב מול בריכה צפופה ועמוסה במתרחצים.

קטיה: "זה היה פשוט מזעזע, כמות אנשים שהצטופפו והסתובבו במקום ואפס מקומות ישיבה פנויים. בכריזה לא הפסיקו להזהיר מפני גניבת חפצים, חשבתי שהכפכפים שלי יהיו בטוחים מתחת לכיסא שלקח לנו חצי שעה למצוא, אבל הכפכפים נגנבו אחרי חמש דקות.  לבריכה כמובן לא נכנסנו כי לא היה מקום לשחות. רוב הזמן ישבנו בפינת ילדים, אבל גם שם לא היה שום אמצעי הצללה ופשוט סבלנו בשמש". בעקבות החוויה האישית הקשה, העלתה קטיה פוסט זועם בדף הפייסבוק שלה שגרר שרשרת תגובות הזדהות ותלונות רבות נגד הנהלת "ימית 2000", רובן על השירות והתנאים הנוראיים הניתנים למבקרי פארק המים.

בתגובה לטענות ענה שמשון חן, מנכ"ל החברה לבידור ובילוי חולון בע"מ, המנהלת את "ימית 2000": "אנו מקפידים לתת איכות, שירות ואחזקה ברמה גבוהה. בקיץ אנו נמצאים בשיא העבודה ולכן אנו סוגרים שערים ומונעים כניסה. תקני הבטיחות והביטחון הם גבוהים ביותר, כולל תקני כוח אדם. מי שמצפה לקבל בריכה עירונית פשוטה או בלי תור, אז אנו לא הכתובת. לגבי המנויים, יש להם כניסה נפרדת, בריכה ומלתחות נפרדות, קיטנה חינם ובמהלך השנה הם משתמשים כמעט לבד בכל המתקנים".

"הרעלה מפריעה לנו"

גם אם הצפיפות במתקני "ימית 2000" היא קשה, קשה להבין את תלונותיהם הגזעניות של מתרחצים שבחרו לאחרונה לפרסם בפייסבוק תמונות של נשים ערביות נכנסות בלבוש מלא למתקני המים בפארק. לצד התמונות נכתבו תלונות גזעניות כגון: "לא נעים לי לבוא לבריכה ולראות נשים עוטות רעלה…", "הן נכנסות בבגדים לג'קוזי ולשאר הבריכות והספא נראה כמו מכונת כביסה גדולה שמכבסים בה בגדים…". עוד נכתב, כי כאשר התלוננו על כך להנהלת הפארק, לא זכו ממנה לתשובות נאותות.

"הנשים הערביות נכנסות למים בבגדי לייקרה שהם למעשה בגדי ים ארוכים, כמו של הדתיות אצלנו, אבל הם מטעים בגלל המטפחת על הראש", מסביר המנכ"ל שמשון חן, "בפתח הספא נוכח סדרן שאינו מאפשר כניסה ללא בגד ים, ובקומה השנייה נמצא  סדרן נוסף המפקח על כך. אנו מקפידים שלא יכניסו את הראש למים בכיסוי ראש ועושים מאמצים אדירים במסגרת החוק. מי שלא עומדת בסטנדרטים, אנו מונעים ממנה כניסה לבריכות או מוציאים מהמתחם ומחזירים את עלות כרטיס הכניסה". חן ביקש להדגיש: "אל תשכחו שהערבים הם 20% מהאוכלוסיה וגם אם הם רק 5% מהמבקרים בפארק, הם עדיין בולטים".

לסיכום, צפוף ככל שיהיה ב"פארק ימית 2000", נראה שתלונותיהם אלו של המבקרים שברו השבוע שיא חדש בגזענות ושנאת חינם, זו שאמורה לגרום לנו להתהלך חפויי ראש.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר