חגיגות החופש הגדול: וונדליזם, אלכוהול ומפגעי רעש ברחבי חולון

אופנועים שהושחתו, פחים שהושלכו, גינות נהרסו ובקבוקי אלכוהול נופצו: מאירועי החופש הגדול בעיר

פורסם בתאריך: 28.7.19 18:16

החופש הגדול בחולון: שורה של מעשי ונדליזם והרס ברחבי העיר, שנעשו ככול הנראה על ידי בני נוער שנמצאים בחופשה.

רק בסוף השבוע האחרון דווח כאן, ב"השקמה חולון", על תופעה מדאיגה של בני נוער שהורסים ומשחיתים אופנועים. אחד המקרים אף תועד במצלמות אבטחה, ובצילום נראים שלושה נערים הורסים אופנוע. כעת מתברר כי בסוף השבוע האחרון התווספו מקרים נוספים של הרס והשתחתה ברחבי העיר.



לפני יותר מחודש יצאה עיריית חולון בהודעה לקראת החופש הגדול, לפיה השיטור העירוני, בשיתוף עיריית חולון, גיבשו את ההיערכות המיוחדת לקראת הקיץ, במטרה למנוע מקרי ונדליזם ואלימות. בין היתר נמסר כי יתוגברו הסיורים והאכיפה בפארקים ובגנים הציבוריים בעיר.

ואולם, בסוף השבוע האחרון הושחתו ונהרסו מתקנים בגן סיפור בשכונת קריית איילון, בגינה נוספת בקריית איילון, המוכרת בשם ח-300, הוצת ספסל.

גם בשכונת האגרובנק אירעו מעשי ונדליזם, והושחתו מספר אופנועים שעמדתו בחזית הבתים. כמו כן, נהרסו מספר גינות, נזרקו פחים לעבר המדרכות והושחתו אדניות. בנוסף, תושבים רבים התלוננו על כך שבמרכז נתנאל מתקבצות חבורות נערים ששותים לשוכרה וגורמים למפגעי רעש לאורך שעות הלילה. בלא מעט מקרים דיווחו התושבים על ניפוץ בקבוקי האלכוהול על המדרכות.

תלונות דומות נשמעו גם מתושבים משכונת קריית שרת, שהתלוננו על התכנסויות של בני נוער במרכז המסחרי, ששותים לשוכרה וגורמים למפגעי רעש.

הפעילה החברתית ליבנת שלום, שהייתה עדה לאחד המקרים, מספרת: "נקלעתי במקרה למתחם החדש, מול מתחם נתנאל, הייתי בהלם ממה שראיתי, ואני לא תמימה. קבוצות ילדים ובני נוער מתגודדים, חלקם מעשנים, חלקם שותים אלכוהול, מרעישים, מפריעים ליושבים בבתי הקפה ובמסעדות".

תושב בשכונת אגרובנק שהאופנוע שלו הושחת, מספר ל"השקמה חולון": "הוונדליזם וההרס לאופנועים פה בשכונה הפכו לדבר שבשגרה. נראה לנו שזה נערים משועממים וכבר נמאס לנו. אני אל מצליח להבין למה מפילים ושוברים לנו את האופנועים. מה כיף בזה? מה כיף בזה ששדוברים ומשליכים פחים ועוקרים צמחים מגינות?".

"אני יודע שמסתובבת בשכונה חבורה שמפילה קטנועים, שורטת מכוניות, הופכת פחים והורסת גינות פרטיות וציבוריות" הוא ממשיך, "צריך לחשוב איך מתמודדים עם זה. לא ייתכן שנרגיש חסרי אונים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר