קולנוע רינה מציג: הזנחה, לכלוך, עכברושים וסמים. צפו:

תושבים שגרים בסמוך לקולנוע הנטוש רינה מתלוננים על מכת עכברושים ועל נרקומנים שמצאו במקום קורת גג. העירייה: "השיטור העירוני יערוך ביקורות במקום"

פורסם בתאריך: 30.7.19 15:18

תושבים בחולון מתוסכלים: קולנוע רינה בחולון, שעומד כפיל לבן כבר שנים ארוכות, משמש תחנת סמים ואלכוהול, זוהמה ועכברושים.

התושבים שגרים בסמוך לקולנוע הנטוש, שכבר לפני שנתיים התריעו שהמקום שורץ עכברושים וסיפרו שהמקום הפך לשטח הפקר מוזנח, מספרים כעת ל"השקמה חולון" כי לאחרונה המצב החמיר באופן משמעותי, לאחר שהומלסים ונרקומנים התמקמו במבנה.



קולנוע רינה ממוקם במעבר בין הבניינים (פסז') בסמוך לשופרסל. לדברי התושבים, המבנה העזוב מושך אליו את החולדות והעכברושים. "במקום יש שני חדרים של פחי זבל. אני בספק אם מפנים אותם לעתים קרובות כיוון שהצחנה העולה מהם מורגשת בכל האזור", מספר תושב המתגורר בשכנות.

לדבריו, "למעשה, כל הבניין שהיה פעם קולנוע רינה נמצא במצב תחזוקתי מחריד. יש הרבה מדרכות  שבורות, בורות פתוחים, קשה מאד לעבור עם עגלה. כשפנינו לעירייה נאמר לנו שהמעבר הזה נמצא בשטח שבבעלות פרטית ועל כן העירייה אינה אחראית לו".

כמה שבועות לאחר הכתבה לפני שנתיים, כמה יזמים הביעו את רצונם לבנות על חורבות קולנוע רינה מבנה משרדים. אחד הקבלנים שהגיע למקום אף החל בהריסות ובבנייה. הוא אף גידר את השטח, ואז, ללא כל התרעה, לפני כשנה פסקה הבנייה והשטח נראה עזוב ומוזנח כבעבר.

השכנים שאיתם שוחחנו הביעו את מורת הרוח והתסכול שהם חשים מול הטיפול הכושל של העירייה. הם טוענים כי כמה פעמים יצרו קשר עם העירייה וכי הובטח להם לטפל בבעיות, אך לדבריהם דבר לא טופל.

"לבאים מבחוץ, לעוברים והשבים – הכל נראה נפלא, מגודר ויפה, אך שמתקרבים הסירחון עולה", הם מספרים. "בתוך שטח ההרוס יש זבל רב וצחנה ועכברושים מטיילים פה חופשי – את הצווחות שלהם ניתן לשמוע בבוקר ובלילה. הילדים שלנו לא עוברים דרך הבית אלא עושים מעקף מחשש שיינשכו או שיקרה להם משהו".

לאחרונה, לדברי התושבים, המצב החמיר אף יותר, לאחר ש"המקום הפך להיות תחנה להומלסים ושוהים בלתי חוקיים. הם מעשנים ושותים פה ומוכרים סמים".

לדבריהם, "הבעיה מוכרת לכולם ואף אחד לא עושה כלום. לא עולה על הדעת שאנחנו נפחד ללכת, אם זה בגלל עכברושים או מהפחד להיתקל בטיפוס מפחיד ומסוכן. ידוע לנו שהשטח מוגדר כשטח פרטי, אך גם בשטח פרטי העירייה יכולה לאכוף את החוקים. מי שסובל זה אנחנו".

 

 

התושבים לא עסוקים רק בתלונות אלא ניסו לפעול במגוון דרכים לשינוי המצב, אך ללא תוצאות. "ניסינו לאתר את הקבלן אך ללא הצלחה", הם מספרים, "וניסינו גם לדבר עם בעלי החנויות כדי שלא ישאירו פסולת מחוץ לחנות – גם זה ללא הצלחה. בנוסף פנינו לעירייה דרך המוקד העירוני, הובטח לנו שהנושאים יטופלו, אך עד היום לא זכינו למענה".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מדובר בשטח פרטי ומגודר שלו מספר בעלים. משכך, העירייה אינה רשאית להיכנס לשטח ולנקותו והפיקוח העירוני יוציא דרישה לבעלים לנקות את השטח. במידה שלא יעשו כן ייאכף עליהם החוק בנושא".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

3 תגובות
  1. מוסדי

    הפיקוח עירוני עסוק לתת דוחות לזקנים בקניון ובכיכר ויצמן על האכלת יונים
    בבקשה להתקשר למוקד אחרי 16:00 שיקומו בעירייה משנת הצהריים שלהם

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל מילה אמת.מגעיל לעבור שם..סרחון, טינופת ודוחה ברמה לא הגיונית..וזה מרכז חולון…מזעזע

  3. אני

    כמה מפתיע! הרי האזור הזה מזמן הפסיק לעניין את אדון ששון. הוא מזניח הזנחה פושעת את כל הצד המערבי של חולון,.מתי ישחרר אותנו ממנו.. מתי?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר