גני הילדים ברחוב קראוזה

הורים זועמים: הגן לא ייפתח בתחילת השנה – הילדים ישהו במקלט. צפו בעבודות:

להורים נמסר כי הפעילות לילדים תתקיים במקומות חלופיים, בין היתר במקלט של בית הספר מקומי. העירייה: "אין כל עיכוב בבניית הגנים - תכנון המסירה שלהם נקבע מראש לדצמבר 2019"

פורסם בתאריך: 13.8.19 16:57

מתחם הגנים שברחוב קראוזה בחולון אמור היה להיפתח ככל גני הילדים בארץ בחודש ספטמבר הקרוב, אך על פי הערכות אופטימיות הוא ייפתח רק בדצמבר. המשמעות: הילדים ייאלצו לשהות במקומות חלופיים, שלטענת ההורים אינם מותאמים וערוכים לכך.



מינהל החינוך הציע חלופות אחרות עד שייפתחו הגנים בשכונת אגרובנק, אבל ההורים לא מרוצים ומאוד מודאגים. אחת החלופות שהוצעה להורים היא פעילות במקלט של בית הספר בחולון, וההורים חוששים.

"שיבצו את הילדים שלנו בין היתר בכיתה הממוקמת במקלט של בית הספר בן צבי ואנחנו חוששים לשלוח לשם את הילד", אומרת אחת האימהות המוטרדות מהשינוי שנכפה עליהם, "לא הציגו בפנינו אישורי בטיחות ואין התייחסות לגז הראדון שנמצא במקומות כאלו ועלול לפגוע בילדים".

כמו כן, ההורים מתלוננים על מעבר הילדים ממקום אחד למשנהו. אחד ההורים שואל: "מישהו חשב על כך שאנחנו עוקרים את הילד ממקום למקום באמצע השנה? עד שהילד יתרגל לסביבה הטבעית  שלו הוא כבר יצטרך לעבור שוב – זה מהלך שגוי".

בנוסף, ההורים מעלים חשש כי בניגוד לנאמר להם הגנים לא ייפתחו בדצמבר כפי שנאמר להם "יצאנו לשטח לבדוק את קצב העבודות והוא נראה רחוק מאוד מסיום", הם מסבירים. חלק מההורים שהתלוו לסיור הצביעו על עבודה המתנהלת בעצלתיים ועל מחסור בעובדים. הם הביאו כדוגמה שיפוץ מקומי של שטח בגודל של 200 מ"ר שארך לטענתם כשנה וחצי והביעו חשש שקצב העבודה האיטי לא יאפשר את פתיחת הגנים במועד שנאמר להם.

כך נראה מתחם גן הילדים שנמצא בבנייה:

 

העבודות בגני הילדים

התושבים מפנים גם אצבע מאשימה כלפי העירייה. שכונת אגרובנק סובלת בשנים האחרונות ממחסור בגני ילדים, זאת מאז שהחלה תנופת בנייה במקום שכללה רבי קומות ובהם משפחות צעירות. התושבים טוענים כי התכנון העירוני היה לוקה בחסר, לטענתם, לא הוקצה מספיק שטח מראש עבור הגנים.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "אין כל עיכוב בבניית הגנים בקראוזה שכן תכנון המסירה שלהם נקבע מראש לדצמבר 2019. אין כל עדות להימצאות גזים במקלט ולא ברור מה מקורה של טענה זו. בכל מקרה, אגף ארגון ובקרה מבצע בדיקות ועבודות בטיחות רבות בכל מוסדות החינוך ואישור בטיחות מופק לכל מוסד חינוכי לפני תחילת הלימודים. כמובן שגם המקלט בבן צבי ייכלל בבדיקות אלה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת
  1. לימור

    כבר אמרתי ואומר שוב, בחולון בונים בכפית ולא במנופים ודחפורים כמו במדינה מתוקנת. לכן לוקח זמן. הרבה זמן!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר