גשר התנאים. 17 שנות הזנחה. צילום: אורן שטרנברג
גשר התנאים. 17 שנות הזנחה. צילום: אורן שטרנברג

מי ישפץ את גשר התנאים? אף קבלן לא ניגש למכרז בקריית מיכה| צפו

חצי שנה אחרי שהובטח שישוקם, גשר התנאים עדיין נותר מוזנח ולא ידוע מתי ישופץ

פורסם בתאריך: 20.8.19 11:03

שיפוץ גשר התנאים אינו החל למרות הצהרת העירייה כי הגיעה לידי הסכמה על אופן שיקומו של הגשר המחבר את שכונת קריית מיכה עם שכונת ג'סי כהן, לפני כחצי שנה. הודעת העירייה הגיעה לאחר מסכת ארוכת שנים של השלכת האחריות אחת על השנייה. פורסם מכרז להחלפת המעליות בגשר, אולם כעת מתברר כי אף חברה לא ניגשה למכרז, והגשר נותר במצבו הקיים. הגשר מהווה כיום את החיבור היחיד של קריית מיכה עם חולון, ורבים מתושבי האזור עולים עליו מדי יום, לרבות ילדים וקשישים.



עיריית חולון וחברת נתיבי איילון אשר סיכמו לפני כחצי שנה כי חולון תשקם את הגשר בעוד חברת נתיבי איילון תממן את החלפת המעליות הישנות בחדשות.  חברת נתיבי איילון פרסמה מכרז מפורט לבחירת החברה אשר תתקין את המעליות בשני הפירים שעל הגשר בחודש מרץ 2019. כעת נחשף ב"השקמה חולון" כי אל המכרז אשר נסגר בחודש מאי, לא נגשה אף חברה, וכעת לא ידוע מי יתקין את המעליות החדשות ומתי. על פי תנאי המכרז, החברה הזוכה הייתה אמורה להתקין על הגשר שתי מעליות חדשות מסוג MRL אשר יותאמו למידותיו.

במקביל לפרסום המכרז, הודיעה עיריית חולון כי תפעל לשקם את הגשר ברבעון השני של השנה. אולם אנו באמצע הרבעון השלישי של 2019, וטרם החלו עבודות כלשהן על הגשר וסביבתו. מביקור שערכנו בגשר השבוע, הוא עודנו מוזנח, כתובות גרפיטי 'מקשטות' אותו מכל עבר, ריח שתן עולה מהכניסה אליו וכמו כן גם אשפה רבה זרוקה במקום. בנוסף חלק מן מדרגות הבטון שבורות כאשר חלק ממוטות הברזל שבתוכן חשופים לעין.

גשר התנאים. מחוץ לתחום בלילות

גשר התנאים. מחוץ לתחום בלילות

מעיריית חולון נמסר בתגובה כי "חברת נתיבי איילון יצאה כמתוכנן למכרז לביצוע מעלית בגשר ואולם לצערנו לא ניגשו אליו מציעים. לאחר חשיבה עודכנו תנאי המכרז ובימים אלה נערכת החברה לצאת לפרסום במכרז חוזר בהקדם. עם קביעת הקבלן המבצע והתחלת העבודה, יבוצע גם השיפוץ בגשר".

מעלית בגשר התנאים. נתיבי איילון יתקנו

מעלית בגשר התנאים. נתיבי איילון יתקנו

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר