מעלית בגשר התנאים. נתיבי איילון יתקנו
מעלית בגשר התנאים. נתיבי איילון יתקנו

בשורה לתושבי קריית מיכה: פורסם המכרז למעליות בגשר התנאים

חברת נתיבי איילון יצאה במכרז להחלפת המעליות בגשר המוזנח | עיריית חולון תשקם את הגשר במהלך הרבעון השני של השנה, כולל מצלמות ואמצעי אבטחה שיותקנו במקום

פורסם בתאריך: 19.2.19 11:54

חברת נתיבי איילון פרסמה את המכרז להחלפת המעליות בגשר התנאים. הגשר מהווה את החיבור היחיד בין השכונות ג'סי כהן לקריית מיכה מאז סלילתו של כביש האיילון בסוף שנות ה-90 שהביאה לקטיעת רחוב התנאים לשני חלקים. התאריך האחרון להגשת המועמדויות למכרז נקבע סוף חודש מרץ (31.3).

לפני כחודש פורסם ב "השקמה- חולון" כי חברת נתיבי איילון נערכת להוציא מכרז להחלפת המעליות במהלך הרבעון הראשון של שנת 2019. החברה שתזכה במכרז תחליף את שתי המעליות ההידראוליות, המצויות כיום בגשר ואינן פועלות זה זמן רב, בשתי מעליות MRL חדשות ומודרניות שייצורן יהיה בהתאם למידותיהם של שני הפירים בקצוות הגשר.

לפי תנאי המכרז, תקופת ההתקשרות בין חברת נתיבי איילון לזוכה תהיה למשך שלוש שנים שיחולקו לשתי תקופות: שנה של תקופת ההקמה ולאחריה תקופה של שנתיים נוספות שבהן תספק הזוכה שירות ואחריות על המעליות.

בעוד יומיים (חמישי) תערוך חברת נתיבי איילון סיור קבלנים באתר הגשר שבו ישתתפו הניגשים למכרז. כאמור, סיום הגשת ההצעות יהיה ביום האחרון של חדש מרץ. לאחר מכן תיבחר החברה הזוכה ואז תחל תקופת ההיערכות לעבודות ואישורן. על פי תנאי המכרז, המעלית הראשונה תחל לפעול שמונה חודשים מיום תחילת העבודות, והמעלית השנייה כחודש לאחר מכן. לפיכך, ניתן להעריך כי רק בשנה הבאה צפויות שתי המעליות לעבור לרשות הציבור.



שתי המעליות שיוזמנו יחליפו את שתי המעליות ההידראוליות מתוצרת חברת צום אשר מותקנות היום בתוך שני הפירים שבגשר ואינן נמצאות בשימוש זה שנים רבות. המעליות החדשות MRL הן מדגם של מעלית חשמלית שבו המנוע ממקום בתוך הפיר עצמו ולא בחדר מכונות צדדי. מהירותן של מעליות מסוג זה גבוהה יותר ממעליות הידראוליות וכמו כן, הן מאופיינות בחיסכון באנרגיה. כמו כן, כל אחד מתאי המעליות יצויד במצלמת אבטחה ובקו חיוג למוקד במקרה חירום.

במקביל למיזם החלפת המעליות הנמצא באחריות נתיבי איילון, תשקם עיריית חולון את שאר חלקי הגשר במהלך הרבעון השני של השנה. כמו כן, מצלמות ואמצעים לבקרת אבטחה יותקנו על הגשר כדי למנוע מעשי השחתה בעתיד. בכך עתידה לבוא לסיומה תקופה בת למעלה מעשור של הזנחת הגשר וסביבתו.

עוד באותו נושא:

חלפה עוד חצי שנה ובקריית מיכה עדיין מחכים לשיפוץ גשר התנאים

לאחר 17 שנים של הזנחה: גשר התנאים ישופץ, המעליות יתוקנו

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר