גשר התנאים. 17 שנות הזנחה. צילום: אורן שטרנברג
גשר התנאים. 17 שנות הזנחה. צילום: אורן שטרנברג

חלפה עוד חצי שנה ובקריית מיכה עדיין מחכים לשיפוץ גשר התנאים

על אף ההבטחות שניתנו וההסכם בין עיריית חולון לחברת נתיבי איילון, טרם החלו העבודות בגשר התנאים המוזנח. העירייה: "תיקון הגשר צפוי להתבצע ברבעון השני של השנה"

פורסם בתאריך: 16.1.19 09:49

תושבים בקריית מיכה מיואשים – למרות הבשורה שנשמעה לפני חמישה חודשים, לפיה החלפת המעליות ושיקום גשר התנאים ייצאו לפועל לאחר 17 שנות הזנחה, דבר לא זז והגשר נותר במצבו העגום.

על אף הבנות שהגיעו אליהן עיריית חולון וחברת נתיבי איילון, טרם החלו העבודות בגשר התנאים. תושבים בקריית מיכה מיואשים לנוכח המצב. "ניתן לראות את בורות הניקוז של המים, הכול מכוסה בעלים ובוץ. כשיש גשם, הכל שלולית אחת גדולה ואי אפשר לגשת לגשר", הם מספרים.

גשר התנאים מקשר בין השכונות קריית מיכה וג'סי כהן מאז שנות ה-90 , בעקבות סללת כביש איילון שהביא לחסימת המעבר ברחוב התנאים. עם בניית הגשר, חויבה חברת נתיבי איילון להתקין מעליות עבור נכים וקשישים. זמן לא רב לאחר מכן הן הושבתו המעליות ומאז סובל הגשר כולו מהזנחה קשה. לאורך השנים השליכו עיריית חולון וחברת נתיבי איילון את האחריות על תחזוקת הגשר זו על זו.



הוצאת שיקום הגשר אל הפועל באה לאחר ששני הגופים הגיעו להבנות ביניהם, לפיהן נתיבי איילון תהיה אחראית על השיקום המעליות, ועיריית חולון תהיה אחראית על תחזוקת הגשר. אולם, המועד הסופי לתחילת עבודות השיפוצים לא ידוע. על פי הפרטים, חברת נתיבי איילון עתידה להוציא בקרוב מכרז להתקנת המעליות החדשות אשר יחליפו את אלו הישנות המותקנות כיום על הגשר ואינן פועלות. לאחר מכן יחל שלב ייצור המעליות החדשות אשר מידותיהן יותאמו לשני הפירים שבגשר, ורק לאחר מכן תחל ההתקנה. תהליך מורכב זה יכול להתרחש על פני מספר חודשים עד שנה. כאמור, מועדים סופיים של תחילתן וסופן של העבודות טרם ידוע.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "בכוונת נתיבי איילון לצאת במהלך הרבעון הראשון של 2019 למכרז להחלפת המעליות כך שהחלפתן צפויה להסתיים עד לסוף השנה. במקביל, תיקון הגשר נמצא כבר בתכנון וצפוי להתבצע ברבעון השני של השנה".

עוד באותו נושא:

לאחר 17 שנים של הזנחה: גשר התנאים ישופץ, המעליות יתוקנו

כיצד הפכה קריית מיכה לשכונה סוג ג'? 

עיריית בת ים דורשת לספח אליה את קריית מיכה בחולון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר