סילמן. "נמזער נזקים לבעלי עסקים" צילום: טל קירשנבאום

ההורים מודאגים: מדוע אין ממונה בטיחות על מבני החינוך?

טענות ההורים בנוגע למצב המתקנים בבתי הספר העלתה בעיה נוספת: מאז שניסים אשכנזי פרש מתפקידו לא מונה אחראי על הבטיחות. מנכ"ל העירייה מנסה להרגיע: יש אחראי על הנושא שנעזר במומחים חיצוניים

פורסם בתאריך: 6.7.17 10:00

לפני כשבוע הציפו הורים לתלמידים את נושא הבטיחות, והורים לתלמידים מבית ספר "הס" אף הפגינו מול משרדי העירייה, במחאה על מצב המתקנים בבית הספר. לטענת ההורים גם לאחר שהגישו לעירייה דו"ח מיועץ בטיחות, העירייה מסרבת לבצע תיקון ליקויים כפי שהובטח לוועד ההורים כבר לפני שלוש שנים.

מנכ"ל העירייה יוסי סילמן יצא אל המפגינים והבטיח שמתקני בתי הספר בחולון ייבדקו על ידי ממונה בטיחות והוא לא ייתן את ידו לפתיחת בית ספר שיש בו ליקויי בטיחות. סלמן ביקש לציין כי "לא ברורה לי ההפגנה של הורי בית ספר הס, שהרי אמרתי שכל בעיות הבטיחות יתוקנו בכל בתי הספר והגנים בעיר אלא אם מישהו יוצר מניפולציות על חשבון ההורים והילדים".

בתוך כך, המשמר החברתי בחולון גילה כי אין עדיין ממונה על בטיחות מבני החינוך השייכים לעיריית חולון, כבר שלוש שנים מאז פרש מתפקידו ניסים אשכנזי הממונה הקודם. לדברי ליאורה פור, המייסדת והעומדת בראש המשמר החברתי חולון, העירייה מזניחה את בתי הספר ואת גני הילדים והיא אף הגישה דו"ח למבקר המדינה בעניין מצב גני הילדים בעיר. "כתושבת העיר חולון שלשמה מוסיפים את הכותרת 'עיר הילדים'", אומרת פור, "אני בהחלט מתרעמת לגלות כמה מדיניות הנהלת העירייה והעומד בראשה אינה מוכוונת כלפי הילדים. לא ייתכן שנשלם ארנונה יקרה ומיליונים יוצאו על פרסום ויחסי ציבור ובפועל שכונות מוזנחות, כבישים ותשתיות לא מפותחים ומוסדות החינוך מוזנחים".

בתשובה לטענתה של פור כי העירייה לא מינתה עדיין אחראי מטעמה לנושא בטיחות מבני החינוך, מסר מנכ"ל העירייה סילמן כי האחראי על בטיחות בתי הספר הוא ראש אגף ארגון, אילן קומה, שנעזר במהנדסי בטיחות חיצוניים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר