רפאל אמנון. מתוך הקליפ

"הלב והנשמה שלי עם כל אחד מכם": ערב התרמה נערך עבור התקליטן המיתולוגי

התקליטן אמנון קלאסיקה לקה בסרטן ונקלע לקשיים כלכליים. חבריו ערכו למענו ערב שירה מרגש

פורסם בתאריך: 25.9.19 11:21

במוצאי שבת התגייסו תושבי חולון למען אמנון קלסיקה, התקליטן המיתולוגי של העיר וערכו לכבודו ערב שירה והתרמה על מנת לשקם את מצבו הכלכלי.

 



כזכור, רפאל אמנון, בן 56, נשוי ואב לארבעה המתגורר בקריית מיכה שבחולון, היה אחת הדמויות הבולטות בשנות ה-80 בעולם המוזיקה בעיר. רבים בחולון זוכרים אותו בשם "די.ג'יי אמנון קלסיקה". לפני כשנתיים הוא לקה במחלת הסרטן ומאז מצבו הרפואי והכלכלי הדרדר.

"כבר הודיעו לאשתי שאני גוסס וביקשו לקרוא לבני המשפחה להיפרד ממני. ראיתי את המוות קרוב, אבל קרה נס שאיש לא יודע להסביר ומצבי השתפר" סיפר בעבר אמנון על מצבו "כעת, לאחר סדרה של ניתוחים וטיפולים אני נמצא בשיקום אבל אני לא יודע אם אי פעם אחזור לעבוד, המצב הכלכלי די קשה. אני ואשתי לא עובדים והחובות שלנו רק תופחים וגדלים".

כדי לסייע לרפאל אמנון לצאת מהמצוקה הכלכלית, התגייסו חבריו לערב התרמה שהתקיים במוצאי השבת באולמי המוזיאון בחולון. את הסעודה החגיגית והאולם תרם ארז ליטאי, בעליו של אולם המוזיאון.

בערב עצמו הופיעו חביב שאשא, חזי פניאן, ליאור מיארה, יהודה סעדו, אמיר אליהו, חיים סוזנה. על הנחיית האירוע הופקד בין היתר התקליטן רפאל חכמון.

גוני חברו הטוב של אמנון קלאסיקה, נשא דברים בכנס ואמר בפתח דבריו: "אמנון וחברים יקרים , כאחד שמכיר אותך 30 שנה בענף המוזיקה, אני מעוניין לחזק את ידייך ולשתף אתכם באירוע אישי. לא רבים יודעים כי לפני ארבע שנים לקיתי בלוקמיה חריפה. הדבר נחת עלי כרעם ביום בהיר. לא אלאה אתכם במה שעבר עלי אך אומר כי נפלו עלי השמיים".

עוד סיפר גוני: "עד אז הרגשתי כמו פנתר. לאחר שיחה עם ידיד מהמשפחה החלטתי שאני מתייחס למחלה כמו אל עוד תאונת אופנוע, אחת מיני רבות שעברתי בחיים. החלטתי שאני אצלח את המחלה ביד חזקה ובזרוע נטויה. אני עברתי טיפולים כימותרפיים במשך ארבעה חודשים ואפילו השתלת מח עצם. אומר זאת כך: אני לא מאחל לשונאים שלי את מה שעברתי. ועל כן, מניסיון אישי אני יודע עד כמה המחלה קשה ולך אמנון אני אומר שתהיה חזק, יש לך משפחה וחברים שתומכים בך ולראיה הערב הזה, בו התכנסנו כולנו למענך".

"במשך שישה חודשים שמעתי כל יום את השיר 'היה חזק' של בועז שרעבי, סיפר גוני "ואני מקדיש לך את המילים 'הכל תלוי בך חבר, היה חזק אל תישבר', בהצלחה גדולה אמנון".

"אמנון היה מאוד נרגש באירוע ושמח מאוד לפגוש את חבריו הקרובים", מספרת שרית גרא אחת הפעילות חברתיות שהתגייסו למענו. שרית אספה סביבה את הפעילים והחברים של אמנון בכדי להפיק את אירוע ההתרמה ובין היתר שרית ואמה ישעיהו הכינו קליפ מרגש שהוקרן במהלך הערב.

 

אמנון הודה לכולם בפוסט מרגש שכתב בדף הפייסבוק: "אני לא יודע מאיפה להתחיל, קשה לתאר את ההרגשה שהרגשתי בערב עצמו, את החום האהבה, הברכות, האווירה והרגש שהרעפתם עלי, את מה שגרמתם לי, אין לכם מושג חברים יקרים אומנם לא יכולתי להסתובב ולהגיד תודה לכל אחד באופן אישי, אבל הלב והנשמה שלי הייתה עם כולם בכל רגע".

עוד כתב אמנון: "זה הזמן וזה הרגע לומר תודות לאולמי המוזיאון (ארז ליטאי הענק) על האולם האוכל, תודה אתה תותח. לזמרים המדהימים: יהודה סעדו, חזי פניאן, אמיר אליהו, ליאור מיארה, חביב שאשא, חיים סוזנה וצדי אור. מה אני יכול להגיד, אתם ענקיים, תותחים ומדהימים. גרמתם לי לרגש ענק ודמעות".

במהלך הפוסט הודה אמנון לחברים, האמנים והרבנים שהגיעו למענו בערב המרגש "שהקב"ה יברך את כולכם, אני אוהב אתכם מאוד ומברך אתכם בברכת חג שמח ושנה טובה לכולם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר