תרגיל חירום בתאגיד המים. צילום: איציק עזרא

במקרה חירום: אפשר להיות רגועים, יש לנו מים בחולון

תאגיד המים והביוב החולוני "מי שיקמה", קיבל ציון "טוב מאוד" בביקורת של רשות המים להיערכות ולמוכנות בחירום לשנת 2017

פורסם בתאריך: 9.7.17 11:29

בביקורת שנערכה בתאגיד "מי שקמה" על ידי רשות המים, נבדק התאגיד במספר תחומים הבוחנים את כשירותו ויכולת עמידתו במצבי חירום ומשבר. מתוצאות הבדיקה נמצא כי מוכנות התאגיד היא "טובה מאוד" והוא זכה בציון המשוקלל של 104.

בתאגיד גאים בתוצאות, ומסרו: "בשנים האחרונות, התאגיד פועל רבות הן ברמת הרכש והן ברמת הכשרת העובדים והקבלנים, כדי לתת מענה מצוין בשעת חירום. התאגיד שם את תחום החירום והמוכנות למשבר מים במרכז העשייה בשוטף, וזה בא לידי ביטוי במעורבות כלל עובדי התאגיד, בהשקעת משאבים ותוכניות מענה – בהתאם לניתוח האיומים. זאת, על ידי מלאי אמצעים בהתאם לנדרש, מיגון מתקנים, הקמת חדר מצב ממוגן וביצוע הדרכות ותרגולים בהתאם להנחיות רשות המים".

רו"ח זוהר נוימרק מ"מ ראש עיריית חולון ויו"ר דירקטוריון התאגיד: "אני מרוצה משיתוף הפעולה בין התאגיד והרשויות, התרגולים הקבועים והמשותפים מבטיחים שגם בזמן חירום נוכל לאפשר אספקה רציפה של מים ופינוי הביוב".

אריק מולה, מנכ"ל התאגיד: "כולנו תקווה כי הפעמים היחידות בהם נאלץ לפעול תחת תרחישי קיצון יהיו בתרגילים בלבד ולא במציאות, אני שבע רצון מתוצאות הביקורת, אך יחד אם זאת, יודע שאין זמן לנוח על זרי דפנה ולכן אנו נמשיך ללמוד, להתחדש ולתרגל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר