שדרן הרדיו שאיים בהתאבדות בעקבות מצוקה כלכלית: "רציתי להגיע לאנשים"

אלון ליברמן, שפרסם פוסט שבו איים בהתאבדות, מסביר כיצד נקלע למצב הקשה ומדוע אינו מצליח למצוא פתרון

פורסם בתאריך: 3.12.19 13:14

אחרי שאמש (שני) הדאיג רבים בפוסט שפרסם בפייסבוק שבו כתב כי בכוונתו לשים קץ לחייו, מסביר אלון ליברמן מדוע כתב את הפוסט הקיצוני ומודה לאנשים הרבים שנרתמו לעזור לו.

"כולם הפנו לי עורף, אף אחד לא באמת היה שם כשהייתי זקוק לו", כך כתב אמש בפוסט ליברמן, תושב חולון שעובד בתחנת רדיו מקומיות.

בהמשך ציין ליברמן בפוסט כי נקלע לחובות בעקבות גירושיו, והוסיף: "מעולם לא הגעתי למצב שיום אחד אזדקק לעזרה מאף אחד. תמיד הייתי מהצד שנותן ומעניק ועושה טוב לאחרים".



הוא הוסיף כי צבר חובות בסכום של 70 אלף שקל, לאחר שהפסיד 130 אלף שקל בעקבות הגירושים. "עכשיו אני מתמודד עם תשלום מזונות ואמור להתקיים בפחות
מ-1,000 שקל לחודש", כך כתב, "אני חי כיום בדירת שותפים, עם עוד שלושה שותפים מכיוון שאין ביכולתי לשכור דירה נורמלית למחייתי"

בעקבות הפוסט המדאיג, חברים ומכרים של ליברמן פנו למשטרה והוא אותר בביתו כשהוא בריא ושלם. במקביל החלו החברים לגייס כספים כדי לנסות לחלץ אותו מהמצוקה הכלכלית שאליה נקלע.

היום, לאחר שנרגע מעט, מספר לברמן בשיחה עם "השקמה חולון" כי למרות שחזר בו מהמחשבה לשים קץ לחייו, לא ברור לו כיצד ייחלץ מהמצוקה הכלכלית שאליה נקלע.

"אנשים אמרו לי שזה קצת מטורף מה שכתבתי", הוא אומר, "אבל כנראה שזו הייתה הדרך שלי להגיע אל האנשים. חלק מהחברים התחילו לשלוח לי משהו, חלק אמרו שהם רוצים להפיק ערב עם אמנים לצורך גיוס כספים. אני עדיין לא יודע איפה זה עומד. השאלה היא מה הלאה. כל עוד אני מוציא יותר כסף ממה שאני מכניס המצב הזה לא ייגמר. זה כמו לנסות ולמלא מים בכוס עם חור. עד שלא ייסתם החור הכוס לא תתמלא".

ליברמן, אב לשניים, מספר כי הוא עובד 12 שעות ביום במשרד עורכי דין ופעם בשבוע משדר בתחנות רדיו מקומות. לפני כשבועיים התגרש, לאחר 15 שנות נישואים.

"לפני ארבעה חודשים יצאתי מהבית", הוא מספר, "רק לפני שבועיים סגרנו עניינים ברבנות ולקחתי את זה מאוד קשה כי אני מאוד אוהב את הילדים. לצערי, בגלל שאין לי כסף, אני גר בדירת שותפים. אחרי הצבא לא גרתי בדירת שותפים".

ליברמן מסביר כי מאז שהוא נאלץ לשלם דמי מזונות ושכר דירה, ההוצאות שלו גדלו בצורה ניכרת. "יש לי שני ילדים. מדי חודש בגירעון של 700 שקל. אני חי על סכום של 7,500 שקל וההוצאות שלי הן מעל 8,000 שקל בחודש, ואני לא יכול לעבוד בעבודה נוספת. אין לי זמן. אני עובד משמונה בבוקר עד שמונה בערב".

הוא מוסיף כי ההצהרה על כוונתו להתאבד הייתה "שטות" מצדו, אך מנגד הוא מבין מאין זה נובע אצל לא מעט אבות גרושים. "אני חושב שאנחנו קורבנות של הרשויות", הוא אומר, "בן אדם לא יכול לעבוד 24/7. מה אני כלב?", הוא אומר, "יכול להיות שהיום לא הייתי מתחתן אלא בתנאי שהייתי עושה הסכם ממון".

כעת אלון מנסה לגייס כספים כדי לכסות את החוב שצבר. הוא פונה אל הציבור ומבקש עזרה. ניתן לפנות אליו בטלפון שמספרו 054-3015646.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר