תחנת אוטובוס. צילום: ליזי שירזילי
תחנת אוטובוס. צילום: ליזי שירזילי

התחזית: חם מהרגיל בתחנות האוטובוס בחולון

תושבים רבים, מהם מבוגרים וקשישים, ממתינים לתחבורה הציבורית ללא הצללה ובלי מכסה מפני השמש היוקדת. הפתרון המנחם יגיע אולי רק לקראת סוף הקיץ

פורסם בתאריך: 11.7.17 15:06

תושבי חולון, רבים מהם מבוגרים וקשישים, נוסעים מדי יום בתחבורה ציבורית ונאלצים להמתין זמן רב בתחנות האוטובוס חשופים לשמש. הקיץ בעיצומו ומי שמרגיש זאת קשה מכל הם תושבי העיר, בעיקר תושבי תל גיבורים, הממתינים בתחנות, בטמפרטורה שעולה לעתים קרובות על 30 מעלות. במקומות רבים התחנה מסומנת בעמוד תמרור בלבד, אין כל מכסה מפני השמש ופעמים רבות גם לא ספסל לשבת עליו.

ליזי שיריזלי, פעילה חברתית משכונת תל גיבורים, מתלוננת זה כשנה על תחנות שנהרסו ובמקומן הציבו עמודים וכי עשרות מתושבי השכונה נאלצים לעמוד חשופים לגשם ולשמש. לכשפנתה והתלוננה באפליקציית העירייה, חזרו אליה עם תשובה שהתלונה טופלה, אך לדבריה לא קרה דבר. "הם משקיעים במרכז העיר ובפארק ואותנו שכחו", מוסיפה תושבת תל גיבורים, "לא נעים לי להגיע למקום העבודה או לפגישה מזיעה, זה ממש סיוט, ומישהו צריך לדאוג לקשישים שנאלצים לעמוד מדי יום בחום ובגשם. זה פשוט בלתי נסבל".

עליזה, גימלאית בת 68, ממתינה לאוטובוס בתחנה ברחוב הדר לפחות שלוש פעמים בשבוע. היא נשענת על העמוד בתחנה ומנפנפת על עצמה בעיתון: "אני צריכה להגיע לקופת חולים או לסידורים בקניון. אין לי רכב ואני משתמשת קבוע בתחבורה הציבורית. חם מאוד כאן בתחנה. אין סככה, אין ספסל לשבת עליו ולהמתין. לפעמים אני מחכה הרבה זמן עד שהאוטובוס מגיע. זה לא קל, אבל אין לי ברירה. אני באמת לא יודעת מה יקרה כאשר יגיע החורף ויתחילו הגשמים. עכשיו אני רטובה מזיעה ובעוד שלושה חודשים אני אהיה רטובה ממים".

עיריית חולון מסרה בתגובה לתלונות, כי לאחרונה נחתם הסכם בין העירייה ובין יצרן סככות מקורות, שנמצאות בשלבי ייצור ויותקנו עד לתאריך 25.8.17 במקומות שונים בעיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר