קבוצת מבנה תהיה הראשונה שתגיש את התוכנית

האם תוכלו לגור באזור התעשייה של חולון?

במסגרת תוכנית המתאר חולון שתוגש בשנה הבאה, עלתה האפשרות של שילוב מבני מגורים בשטחי מסחר ותעשייה. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 18.12.19 15:09

בימים אלה נבחנת אפשרות לשלב בניית מגורים באזור התעשייה של חולון, שנחשב לאחד הגדולים בישראל. זאת, במסגרת תוכנית המתאר חולון לשנת 2040 שתוגש בשנה הבאה.

הבוקר (רביעי) פורסם בכלכליסט כי עיריית חולון בוחנת אפשרות של שילוב דירות מגורים בשטח אזור התעשייה. על פי הפרסום, קבוצת מבנה, המחזיקה כיום בחולון מגרש ברחוב הפלד שבחלקו פועל מרכז קניות ומסחר, תהיה החברה הראשונה  שתגיש לאישור הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תוכנית מסוג זה.



על פי התוכנית, המחולקת לשלושה שלבים, בשטח המגרש בן 59 הדונמים הממוקם ברחוב הפלד, ייבנו בשנים הבאות יותר מ-100 אלף מ"ר של מסחר ותעסוקה. כבר כיום פועלים במקום 12,300 מ"ר של מבני מסחר, שבנייתם הסתיימה במסגרת השלב הראשון של הפרויקט וכוללים סניפים של הרשתות רמי לוי, מחסני חשמל, מאקס סטוק, תמנון ועוד.

בהמשך, כך על פי התוכנית, ייבנו מספר בניינים רבי קומות במסגרת שלבים ב' וג' שיכללו הקמה של 13 אלף מ"ר של משרדים ותעסוקה ועוד כ-100 אלף מ"ר של מסחר ומשרדים. על פי בקשת החברה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה, ישולבו דירות מגורים בחלק מבנייני המשרדים שיוקמו.

במידה שתאושר התוכנית, זו תהיה הפעם הראשונה שבחולון ייבנו דירות מגורים בתוך אזור התעשייה.

הרעיון לשלב מגורים באזורי תעסוקה נשמע רבות בשנים האחרונות, כמתן מענה למחסור ביחידות דיור ברכז הארץ. בימים אלה מקודמות יוזמות דומות, בהן משולבות דירות מגורים בבנייני משרדים בערים נוספות בגוש דן.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר