אלמוג בנדלק (מתוך הפייסבוק)
אלמוג בנדלק (מתוך הפייסבוק)

אמו של רוכב האופנוע שנהרג בתאונה: "בגלל שהנהגת אשכנזייה היא לא במעצר"

בית המשפט החליט לדחות בפעם השלישית את המשפט נגד הנהגת שנאשמת בגרימת מותו של אלמוג בנדלק, בן 24. בעקבות הדחייה יוצאת אמו של בנדלק במתקפה קשה נגד מערכת המשפט

פורסם בתאריך: 26.12.19 15:27

בדיון שהתקיים אתמול (רביעי) בבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה, התקבלה ההחלטה על דחייה בפעם השלישית במשפטה של הנהגת שנאשמת בגרימת מותו של אלמוג בנדלק, רוכב אופנוע מחולון. הדחייה גררה ביקורת קשה מצד אמו של ההרוג בתאונה שטענה כי היא התאפשרה על רקע עדתי ורק בשל מוצאה של הנהגת.

לפני שמונה חודשים, בליל הסדר, אירעה תאונת דרכים בכביש 431 בראשון לציון, שבה נהרג בנדלק, בן 24 במותו, לאחר שמכונית פגעה באופנוע שעליו נסע יחד עם חברתו שנפצעה באורך בינוני.



מאז שנפתח המשפט לפני כחודש, בוצעו שתי דחיות לבקשת עורכי דינה של הנאשמת. אתמול אישר השופט דחייה נוספת, בפעם השלישית. כאשר הדיון הבא נקבע לעוד כשלושה חודשים.

אמו של אלמוג, ריטה, זועמת על ההחלטה לדחות את הדיון בפעם השלישית. "הפרקליטות ברצונה העז לסגור תיקים, במיוחד נגד יוצאי עדות אשכנז פוגעת במשפחות רבות", כך טענה בפוסט קשה שפרסמה בפייסבוק, "אם הנהגת הייתה אתיופית או יוצאת עדות המזרח, הענישה נגדה הייתה חמורה יותר. אין לי אמון במשטרה ובטח לא בפרקליטות".

גם בשיחה עם "השקמה חולון" חזרה ריטה בנדלק על המסר הקשה: "אמרתי לשופט שלא מקובל עליי שיאשרו לה עוד דחייה. אני חושבת שלא מספיק שהמשטרה והפרקליטות לא עושות מספיק מאז הרצח הזה, בית המשפט נותן לזה יד".

אלמוג בנדלק וריטה חדד (מתוך הפייסבוק)

אלמוג בנדלק וריטה חדד (מתוך הפייסבוק)

"אמרתי לשופט: 'למה אתה מחכה לפברואר? תחכה ל-20 באפריל שתהיה  שנה למקרה", ממשיכה ריטה שמאשימה את המערכת באפליה על רקע עדתי: "אם היא הייתה אתיופית היא הייתה במעצר. בגלל שהיא אשכנזייה, היא דקה לא ישבה במעצר. מה זה אומר לי? כשאני רואה את כל מה שקורה בכבישים ואת אלה המגיעים אל הערכות המעצר, אני רואה ספרדים שמגיעים אזוקים עם השוטרים ואני רואה אשכנזים עם עורכי הדין שלהם חופשיים".

עו"ד יצחק בן חמו המייצג את הנאשמת מסר בתגובה: "יש דחייה כדי שאנחנו נוכל להכין את עצמנו לדיון הבא. זה תיק לא פשוט בכלל. אנחנו משתתפים כמובן בצערה של המשפחה. בית המשפט לא יחמוק מהליך משפטי בגלל דחייה כזו או אחרת. פשוט צריך לעשות את זה נכון".

מהפרקליטות מנסר בתגובה: "אנו דוחים את הטענות. בתיק זה הוגש כתב אישום המייחס לנאשמת גרימת מוות בנהיגה רשלנית, עימו התבקשה פסילת רשיונה עד תום ההליכים. הפרקליטה המטפלת עומדת בקשר ישיר עם בני משפחת המנוח. מדובר בדיון ראשון שהתקיים, בו הפרקליטות הסכימה לבקשת סניגור הנאשמת לדחיית הדיון, תוך שביקשה כי תהיה זו דחייה קצרה. זאת כיוון שבפגישה שהתקיימה בין הצדדים, הסניגור ביקש שהות על מנת להעביר אל הפרקליטות מסמכים שונים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. פלוני

    בנימין נתניהו ה"קוסם" הצליח להטמיע שנאה לאשכנזים וע"י כך לזכות ברוב קולות המזרחיים ,
    לא זכור שהיתה שנאה כזו נגד האשכנזים לפני 12 שנים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר