אוה סגרה מעגל: נפגשה עם רופאת הילדים שבעקבותיה למדה רפואה

אוה זכרוב שהגשימה חלום נפגשה עם הרופאה שטיפלה בה כילדה וגרמה לה ללמוד רפואה

פורסם בתאריך: 30.12.19 18:04

אוה זכרוב, בת 25 מחולון, תוסמך להיות רופאה בעוד חצי שנה, בתום מסע ארוך ומורכב בהשראת רופאת הילדים שלה. השבוע היא גם נפגשה עם אותה רופאת ילדים והודתה לה באופן אישי.

אוה זכרוב אשר גדלה בחולון טופלה בתור ילדה אצל רופאת הילדים הוותיקה מסניף מרפאת קופת חולים מאוחדת קוגל בחולון, ד"ר אלה מסרמן. במהלך שנות ילדותה נוצר בינה ובין הרופאה שטיפלה בה קשר חם. בעקבות כך החליטה זכרוב כי כשתהיה גדולה היא רוצה להיות רופאה בעצמה.

לאחר מספר שנים הגשמת החלום החלה לקרום עור וגידים, כאשר בגיל 19 החלה זכרוב בלימודי רפואה בקישנב שבמולדובה. בעוד חצי שנה היא צפויה לסיים אותם ובהמשך להיות מסומכת כרופאה.



השבוע נסגר המעגל כאשר אוה נפגשה עם ד"ר מסרמן במסגרת חופשה וביקור בישראל. "מאז שאני ילדה קטנה אני זוכרת את עצמי מגיעה לאלה שתמיד פגשה אותי עם חיוך והבנה, ולא משנה עם איזו בעיה הגעתי אליה. אני מאוד אוהבת אותה", סיפרה אוה בהתרגשות, "אלה היא רופאה שמאוד מסורה לעבודה שלה, היא שמה לב לפרטים הכי קטנים. לא תמיד ילד חולה בצרה רצינית, אבל ההקשבה שלה וההבנה שלה תמיד היו במאה אחוז – ואלה דברים שאקח ממנה כשאהיה רופאה".

עוד מוסיפה אוה כי חלומה הוא לעבוד במרפאה של ד"ר מסרמן, לאחר שתוסמך לרופאה. דבר שמבחינתה אשר יסגור את המעגל לחלוטין. "החלום הוא לעבוד כרופאה במאוחדת הלוואי ויום אחד אגשים את החלום, אולי אפילו עם ד"ר אלה, זה יהיה ממש כבוד לעבוד איתה", אומרת אוה.

"במהלך הלימודים לימדו אותנו שיש כל מיני סוגים של רופאים ולכן יש לגבש גישה ובחירה עצמית של איזה סוג רופא אנו רוצים להיות בחיים עבור לקוחותינו. מההסתכלות שלי על ד"ר אלה אני יודעת שאני רוצה להיות כמוה, לתת את היחס שהיא מעניקה למטופלים שלה, לשים לב לפרטים קטנים, לא רק לטפל בבנאדם מבחינה פיזית אלא גם מבחינה רגשית. להבין, להקשיב לו, לדעת גם לטפל ברגשות", היא מסכמת.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

3 תגובות
  1. מירב.

    צודקת אווה יקרה, אין על ד"ר מסרמן!
    רופאה בחסד עליון שכל כולה לתינוק, לילד ולהורים.
    לא אכךת לה רק מהילד, אלא גם מההורה.
    מלאך בדמות אדם ד"ר מסרמן וכמה שאודה לה, זה לא יספיק.

    כמובן שכרופאה, יש לה אבחנות מדוייקות, לעתים, רק מלראות או למשש את הבטן.

    ואגב, גם בתי שמאז ומתמיד הייתה מאוהבת בדר מסרמן, אמרה שהיא רוצה להיות רופאה כמו דר מסרמן:-)

    בהצלחה לך אווה יקרה ואמן ותהיי כמו רופאה אמפתית ואכפתית וקשובה כד"ר מסרמן!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר