אחרי 9 שנים של מגורים במקלט בתנאים קשים, נכה מחולון קיבל דירה I צפו:

לאחר שסיפורו הובא בהרחבה ב"השקמה חולון" ונחשף באילו תנאים חי תושב חולון הוא זכה לדיור. אלא שכעת הוא זקוק לתרומות רהיטים. צפו:

פורסם בתאריך: 31.12.19 13:18

לאחר שהובא סיפורו הקשה של יעקוב יום טוב המתגורר בתוך מקלט בחולון, השבוע הוא זכה לדיור ציבורי. כעת הוא מבקש סיוע בקבלת רהיטים בסיסיים.



יעקוב יום טוב מתגורר במקלט במהלך תשע השנים האחרונות, זאת לאחר שהפך לנכה וכושר העבודה שלו נשחק. סיפורו הקשה של יום טוב, הסובל מבעיות רפואיות רבות, הובא בהרחבה ב"השקמה חולון", כפי פורסם כאן. יום טוב חשף את המצוקה והתנאים הקשים בהם הוא חי כבר תשע שנים, כאשר מקלט ציבורי משמש כביתו, בו הוא חי ללא אוויר, אור, מקלחת ושירותים ועם חולדות שמתרוצצות במקום.

"יש פה חלון חירום שלא נפתח ומכוניות עולות עליו. יש בו חורים כאלה קטנים וכשהמכוניות עוברות ויורד גשם נכנסים לי מים. היו שנים שנכנסו לפה מים והיו הצפות", סיפר יום טוב.

הוא גם סיפר על הנסיבות שבהן נפגע והפך נכה: "נפגעתי מרכב, שהעיף אותי 30 מטר על המדרכה. זה קרה ברחוב קיבוץ גלויות בחולון. התעוררתי רק בבית החולים אחרי שנותחתי. מאז אני נכה ברגל ימין. יש לי שם פלטינה. לפני שנה החליפו לי מפרקת ברגל שמאל, לאחר שהיא נשחקה".

בימים האחרונים נענה משרד השיכון לבקשה של יום טוב לדיור ציבורי בחולון. אתמול הגיע יום טוב אל הדירה המיועדת הממוקמת במרכז חולון וחתם על חוזה. הדירה צפויה לעבור שיפוץ שייערך מספר חודשים, בסיומו ייכנס יום טוב להתגורר בה תמורת שכר דירה סמלי.

יחד עם זאת, אין זה סוף הסיפור. הדירה שייכנס אליה ריקה מרהיטים, לרבות כסאות, שולחן ומיטה. יום טוב שדל באמצעים פונה אל תושבי חולון ומבקש סיוע בתרומת רהיטים בסיסיים.

צפו ביעקב יום טוב:

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר