הדמיית פארק "מגדלים בשדרה" (קרדיט: ברוס לוין)
הדמיית פארק "מגדלים בשדרה": ברוס לוין

מדוע תושבי "מגדלים בשדרה" עדיין מחכים לעבודות?

"זלזול בתושב", "חוסר איכפתיות", "שערוריה". אלה רק חלק מהביטויים של תושבי השכונה היוקרתית בחולון, שעדיין מחכים לתחילת העבודות. העירייה: "מתנצלים. מקווים לקבל את האישורים בימים הקרובים"

פורסם בתאריך: 6.1.20 11:20

"העירייה עושה מאלפי תושבים צחוק. זה זלזול וזה לא מקובל עלינו. העובדה שטרם החלו העבודות להקמת השדרה – היא שערורייה", כך אומרים השבוע תושבים זועמים משכונת "שדרת המגדלים (ח-501), שממשיכים לחכות לתחילת העבודות להקמת השדרה.

כזכור, התושבים מחכים לתחילת העבודות כבר יותר מחמש שנים, ובסוף נובמבר נראה היה שהפציע אור בקצה המנהרה: העירייה חילקה פלאיירים והבהירה שהעבודות יחלו ב-1 בדצמבר 2019. אלא שיום אחרי המועד שנקבע לתחילת העבודות בא העיכוב: בעיריית חולון הבהירו שהעבודות שוב נדחות לאחר שלא התקבלו אישורים לעבודות מחברת החשמל ומבזק.

"אף אחד לא מעדכן אותנו מה קורה ואחרי שסוף סוף הודיעו שהעבודות מתחילות, דחו אותן בכל מיני סיבות הזויות ומאז – לא שומעים דבר מהעירייה בעניין. האם תפקידנו לרדוף אחרי העירייה?", שואלים התושבים, "מה קוה עכשיו ולמי ולמה מחכים?".



לטענתם, הטענות שמעלה העירייה ולפיהן בזק וחברת חשמל הן שעצרו את העבודות בהיעדר אישור – "הזויות", כלשונם. "איך מפרסמים מכרז ובוחרים מבצע בלי שיש אישורים כאלה? הרי האישורים האלה הם תנאי ליציאת המכרז לדרך. ומה בדיוק עושה העירייה עם הדחיה הזו? מה מטופל בעניין, מה עושים מאז, למי פונים, על מי לוחצים? חלף יותר מחודש ואין שום כלום. היכן עומד העניין ומתי יחלו העבודות?".

אבי, תושב השדרה התייצב השבוע בלשכת ראש העירייה ומסר לו מכתב אישי בעניין. "זה לא ייתכן מה שקורה כאן, היכן אנו חיים? מה הזלזול הזה? איך ייתכן שייצא מכרז בלי כל האישורים המוקדמים, זה הרי תנאי. מבחינתי כתושב לא מעניינת חברה החשמל ולא בזק. אני תושב העיר. אנו משלמים ארנונה בסכומים מטורפים לעירייה ומממנה אני רוצה את התשובות. לצערי, אלפים מתושבי השכונה חשים כמוני: אין יחס, אין תשובות, אין עם מי לדבר ואין בעירייה מישהו שאכפת לו".

אבי מוסיף כי בחלקו הצפוני של השטח שמיועד להקמת השדרה, יש בור עמוק ומסוכן. "פניתי למוקד העירוני עשרות פעמים, שלחו לי סמסים שמטפלים – ולא נעשה דבר. צלצלו לשאול אם טופל ועניתי שברור שלא טופל, אלא שדבר לא נעשה. חוסר אכפתיות של העירייה כלפי תושביה במידה שאין לתאר אותה".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "החברה הכלכלית והעירייה פועלות במרץ לקבלת כול האישורים הנדרשים. אנו מקווים שהם יתקבלו בימים הקרובים, כדי שנוכל להתחיל בעבודה. החברה מצטערת על אי הנוחות שנגרמת לתושבים ואולם, לא ניתן להתחיל בביצוע ללא האישורים של כל הגופים המעורבים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר