רחוב סוקולוב הדמיה. צילום: נת"ע

על אף המצוקה: בקשה לחסום מקומות חניה נוספים בסוקולוב

מצוקת החניה ברחוב סוקולוב העמוס ידועה, כך גם חוסר הוודאות בנוגע לעתידו עם תחילת עבודות הרכבת הקלה. עכשיו הסוחרים והתושבים נאלצים להתמודד עם מכה נוספת

פורסם בתאריך: 14.1.20 15:24

בצל השאלה על דחית עבודות הרכבת הקלה, הוגשה בקשה לחסימת חניות פרטיות ברחוב סוקולוב העמוס שבחולון.

אתמול (שני) פורסם כאן ב"השקמה חולון" על האפשרות שידחו עבודות הרכבת הקלה. אלא שבמקביל הגיעו אל תיבות הדואר של דיירים ברחוב סוקולוב הודעה מטעם חברת נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) כי הוגשה מטעמה בקשה לוועדה הארצית לתכנון ובנייה של תשתיות לאומיות, לחסום חניות פרטיות ברחוב סוקולוב.



על פי פרטי ההודעה, חברת נת"ע הגישה את הבקשה ב-25 בדצמבר, ובה היא מבקשת לקבל אישור לחסימת חניות פרטיות שנמצאות לאורך תוואי הקו הירוק ברחוב סוקולוב. זאת, מלבד לאלה שכבר סומנו בתוכנית נספח המסילה שהוכנה. משמעות הדבר היא כי חניות של בניינים נוספים לאורך הרחוב צפויות להיחסם עם התחלת העבודות. דבר יגביר את מצוקת החניה, שקיימת ממילא באזור.

הבקשה של חברת נת"ע מגיעה בצל פרסומים על דחייה בפתיחת הקו הירוק לשנת 2027 כפי שפורסם. זאת לאחר שנודע כי פתיחת הקו האדום תידחה בחצי שנה לפחות.

כעת בעקבות השמועות לדחייה עלתה שאלה האם העבודות ברחוב סוקולוב יחלו במועד שנקבע – שנת 2020. זאת כאשר בעקבות ההיערכות לעבודות השנה הוסט מסלול העדלאידע ולא יעבור לראשונה ברחוב סוקולוב, על אף מחאת הסוחרים החוששים שהדבר יפגע בהם כלכלית. למרות זאת, מבדיקת "השקמה חולון" עולה כי נכון לעכשיו אין כל כוונה להחזיר את מסלול העדלאידע אל רחוב סוקולוב והשינוי עומד על כנו.

תגובת חברת נת"ע טרם התקבלה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רן

    עיריית חולון תשימו סוף לחניות הכפולות ברחוב סוקולוב ציר תנועה מרכזי

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר