צפו: מים מלוכלכים בבוץ יוצאים מהברזים ברחוב מוהליבר

תושבת הרחוב נדהמה לגלות מה יוצא מהברזים אחר בוקר רצוף בשיבושים באספקת המים. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 14.1.20 18:04

מוזר: תושבת רחוב מהוליבר בחולון נדהמה לגלות שמים מלוכלכים בבוץ יוצאים מברז הבית. לא ברור האם הסיבה לכך היא תקלה בצינור, העבודות ברחוב ההסתדרות או תקלה שטופלה.

המראה של מים חומים שיוצאים מהברזים בחולון, מוכר ללא מעט תושבים בעיר. בשנה האחרונה דיווחו תושבים משכונות רסקו ב' ואנגרובנק על מספר מקרים שבהם יצאו מים חומים מתוך הברזים.



היום (שלישי) דווח על מקרה נוסף וקיצוני בהשוואה לאירועים הקודמים, שבו באחד הבניינים ברחוב מוהליבר יצאו מתוך הברזים מים חומים מלוכלכים בבוץ.

"אחרי שהיו שיבושים באספקת מים, כבר בשעות הבוקר המאוחרות", מספרת דיירת הבית. לדבריה, לא היא ולא השכנים מן הבתים הסמוכים קיבלו הודעות על שיבושים באספקת המים. "היו מספר הפסקות מים והבן שלי נתקע בתוך המקלחת. הוא התקשר לעירייה ושם אמרו לו שיחזרו אליו. לאחר מכן היו עוד מספר הפסקות מים, והשיא היה שכשפתחנו את הברזים יצא לנו בוץ".

בשעה 14:00 ניגשו בני לפתוח את הברז ואז גילו כי אומנם זרם המים חזר אך בתוספת בוץ. "רצינו לצחצח שיניים ואז ראינו שיוצאים מים חומים עם בוץ מתוך הברז. פתחתנו את שאר הברזים בבית וגם מהם יצא בוץ", היא ממשיכה.

צפו במים שיצאו בברז ברחוב מהוליבר:

לטענת התושבת היא המתינה מספר דקות כשהברז פתוח, אבל גם אחרי המתנה ארוכה לא יצאו מים צלולים. "במשך 20 דקות השארתי את הברזים פתוחים ויצאו מים חומים ועכורים", היא אומרת, "רק בשעות אחר הצהריים החלו לצאת מים נקיים מן הברזים, אבל אני עדיין לא יודעת מה המקור לבעיה הזאת ולמה הופסקו המים בבוקר. אולי זה בגלל העבודות שעושים ברחוב ההסתדרות. אבל גם אם כן, למה לא הודיעו לנו?".

מתאגיד מי השיקמה נמסר בתגובה: "בבדיקה שנעשתה בתאגיד נמצא כי, עקב תקלה בעת החלפת מד המים הראשי בבניין נאלץ מחליף המדים לסגור את המים בבניין ללא התרעה מוקדמת. כתוצאה מסגירת המים, כל האבנית והחלודה שהצטברה בצנרת הפרטית של הבניין במשך השנים, שקעה בקווים ועם פתיחת המים מחדש, החלודה והאבנית חזרו בחזרה לזרום עם המים. התופעה מתרחשת בבניינים שבהם הקווים ישנים.
פתיחת הברז למספר דקות מנקה את החלודה שמצטברת בקו. על הדיירים לבדוק את הצנרת והדוודים בבניין".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר