שלטי חברת נת"ע ברחוב סוקולוב
שלטי חברת נת"ע ברחוב סוקולוב

מדוע הוצבו שלטים על הפקעת חניה לאחר שבוטלו החניות בסוקולוב?

תושבי סוקולוב הופתעו לגלות כי לאחר שהופקעו מקומות חניה ברחוב, הציבה חברת נת"ע הודעה עם פרטי הבקשה לחסימת מקומות חניה נוספים

פורסם בתאריך: 19.1.20 13:20

חברת נת"ע הציבה לאורך רחוב סקולוב בחולון שלטים עם פרטי הבקשה שהגישה לוועדה הארצית לתכנון ובנייה של התשתיות, לחסימת מקומות חניה נוספים לאורך התוואי של הקו הירוק. אל מערכת "השקמה חולון" הגיעו פניות של תושבים שלא הבינו מדוע נתלו השלטים ברחוב, לאחר שבשבוע שעבר הם גילו להפתעתם כי הופקעו מקומות חניה ברחוב, כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון".



בחודש שעבר הגישה חברת נת"ע בקשה לוועדה הארצית לתשתיות לאומיות לחסום חניות נוספות לאורך הרחוב, זאת מעבר למה שנכלל בתוכנית המקורית של תוואי הרכבת הקלה. פרטי הבקשה נשלחו בהודעה לתיבות הדואר של התושבים בשבוע שעבר.

הפקעת חניה ברחוב סוקולוב

הפקעת חניה ברחוב סוקולוב

על פי ההודעה, חברת נת"ע הגישה את הבקשה ב-25 בדצמבר, ובה היא מבקשת לקבל אישור לחסימת חניות פרטיות שנמצאות לאורך תוואי הקו הירוק ברחוב סוקולוב. זאת, מלבד לאלה שכבר סומנו בתוכנית נספח המסילה שהוכנה. משמעות הדבר היא כי חניות של בניינים נוספים לאורך הרחוב צפויות להיחסם עם התחלת העבודות. דבר יגביר את מצוקת החניה, שקיימת ממילא באזור.

כעת, הציבה נת"ע שלטים מטעמה בנקודות שונות לאורך רחוב סוקולוב המתארות את הבקשה, זאת כשלב מקדים לפני אישורה.

העבודות על הקו הירוק ברחוב סוקולוב תוכננו להתחיל במהלך שנת 2020, אך בשבוע שעבר פורסם כאן כי פתיחת הקו צפויה להידחות בשלוש שנים, כך שלא ברור האם דבר זה ישפיע גם תחילת העבודות.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר