הפקעת חניה ברחוב סוקולוב
הפקעת חניה ברחוב סוקולוב

התושבים ובעלי העסקים נדהמו: מקומות חניה בוטלו ברחוב סוקולוב

בזמן שהתושבים ובעלי העסקים חוששים מעבודות הרכבת הקלה שצפויות להתחיל בקרוב, הם גילו שהופקעו מקומות חניה ונצבע אדום לבן גם המפרץ להורדת והעלאת תלמידים

פורסם בתאריך: 15.1.20 17:37

בצל החשש מהתחלת העבודות הרכבת הקלה, תושבים המתגוררים ברחוב סוקולוב שבחולון התעוררו הבוקר (רביעי) וגילו לתדהמתם שבוטלו מקומות חניה. זאת, לאחר שאבני השפה נצבעו באדום לבן, ונאסרה בהן החניה.

רחוב סוקולוב ידוע במצוקת החניה הרבה שבו, ובמהלך הלילה איבדו התושבים וסוחרים בלילה אחד מקומות חניה. בנוסף, גם רציף ההורדה של תלמידי בית הספר ישורון נצבע באדום לבן ובכך למעשה בוטל. כמו כן, סומן קו הפרדה לבן סומן לאורך הרחוב מצומת סרלין ועד לרחוב שנקר.



התושבים ובעלי העסקים ברחוב סוקולוב זועמים. מלבד עבודות התשתית שגרמו לרעשים בלילה, כפי שפורסם כאן, ב"השקמה חולון", צפויות להתחיל ברחוב העבודות לרכבת הקלה.

כפי שנחשף אתמול ב"השקמה חולון", חברת נת"ע הגישה בחודש שעבר בקשה לוועדה הארצית לתכנון ולבניית תשתיות, לחסום חניות פרטיות נוספות לאורך הרחוב. מסמכי הבקשה הגיעו שלשום אל תיבות הדואר של הדיירים.

עבודות הרכבת הקלה צפויות להתחיל במהלך השנה, אם כי ייתכן שסיום הפרויקט יידחה במספר שנים וכרגע לא ברור האם הדבר ישפיע עליהן, כפי שפורסם כאן. בינתיים, התושבים ובעלי עסקים מאוד לא מרוצים מביטול מקומות החניה.

"אני פשוט בהלם", אמר היום בעל חנות מחשבים בסוקולוב. עובד בפיצרייה הסמוכה הוסיף: "ממילא ברחוב הזה כל הזן נותנים דוחות ועכשיו זה יחמיר". אחד הלקוחות הוסיף כי "חנקו אותנו, אין לנו איפה להחנות, זו פגיעה בפרנסה של התושבים". לא רק בעלי העסקים לא מרוצים מהשינויים. הורים לילדים מבית הספר ישורון לא מבינים מדוע שפת המדרכה של רציף הורדת והעלאת התלמידים, סומן כולו באדום לבן.

בתוך כך, הבוקר נפגש מנכ"ל העירייה יוסי סילמן עם בעלי העסקים מרחוב סוקולוב. זאת, כחלק מן ההיערכות לקראת תחילת העבודות על הקו הירוק של הרכבת הקלה. במהלך הפגישה העלו בעלי העסקים את חששותיהם בפני סילמן, שהבטיח לדון בנושא ולמצוא פתרונות.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "רחוב סוקולוב הוגדר על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים כ"ציר אדום" עקב ריבוי תאונות עם מעורבות של הולכי רגל בשנים הקודמות. לצורך שיפור הבטיחות הוכנה ואושרה תוכנית תנועה הכוללת שינויים גיאומטריים לצורך הצרת מעברי חציה ופינוי ציר תנועתי ראשי מהפרעות. התוכנית גם תואמה ותוקצבה על ידי משרד התחבורה".

עוד נמסר כי "עקב קרבת הכניסה לעבודות במסגרת פרויקט הרכבת הקלה – הקו הירוק, הוחלט לבצע שינויים מינימליים והכרחיים לשיפור בטיחות תוך התחשבות במצוקת החניה באזור. כחלק מכך, בוטלו מספר חניות ברחוב לשיפור הבטיחות, וזאת, כאמור, אך ורק במקומות קריטיים לכך".

"יצוין, כי לאחר סיור נוסף בשטח הוחלט לשנות ולאפשר חניה במקביל למדרכה הצפונית בקרבת רחוב אוסישקין שמשמעותה תוספת של שלוש חניות. לא נמצאו מקומות נוספים לשינוי ההסדרים המאושרים לצורך הוספת חניות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר