אנשי השיטור העירוני לאחר פתיחת דלת הגן

אנשי השיטור העירוני חילצו את ילדי הצהרון שננעלו בגן הילדים

בפעולה מהירה ומקצועית חולצו הילדים מהגן שבשכונת תל גיבורים

פורסם בתאריך: 22.1.20 11:41

אנשי השיטור העירוני בחולון חילצו ילדים שננעלו בגן. זאת, לאחר שאחד הילדים ככול הנראה דחף לתוך חור המנעול ענפים ועלים שלא אפשרו את פתיחתו באמצעו המפתח.

אתמול (שלישי), בשעות אחר הצהריים, גילתה גננת בצהרון שבשכונת תל גיבורים כי אינה מצליחה לפתוח את דלת הגן שבו שהו באותה העת כ-30 ילדים. הגננת דיווחה על כך ובתוך דקות ספורות הגיעו השוטרים העירונים שי רוקח ואלמיי גיזאו, שניסו לפתוח את הדלת מבחוץ באמצעות המפתחות, אך ללא הצלחה.



"הילדים הציצו מבעד לחלון, והשוטרים העירונים הרגיעו אותם ואת ההורים שהגיעו לאסוף את הילדים ותוך מספר דקות הם הצליחו לפתוח את הדלת", סיפר תושב חולון שהיה במקום.

השיטור העירוני פועל ברחבי חולון, וכולל 26 מפקחים עירוניים בהם מנהל מחלקה וראשי צוותים, 14 שוטרים בהם מפקד יחידה, ומוקדנים במוקד העירוני. המפקחים והשוטרים נעים בחמש ניידות ובשלושה קטנועים, שנותנים מענה בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה.

אנשי השיטור העירוני מתמקדים בין היתר, בתופעות בריונות, אלימות וונדליזם; בטיפול מהיר באירועי איכות חיים; בטיפול בעבירות רישוי ובנייה וביצוע צווי בית משפט; טיפול בעבירות הקשורות לאלכוהול ולסמים; אכיפה בתחום בריונות בתנועה ובאבטחת אירועים עירוניים.

 



תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד!! אבל רק 26 אנשים לכזאת עיר גדולה עם ים של בעיות,במיוחד שיש עכשיו גם גבייה נוספת בארנונה,הכמות הזאת היתה גם לפני ההחלטה לקחת עוד כסף מהכיס שלנו!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר