מעלית בגשר התנאים. נתיבי איילון יתקנו
מעלית בגשר התנאים. נתיבי איילון יתקנו

אחרי ההבטחות: מדוע נתקע שיפוץ המעליות וגשר התנאים?

כשנה אחרי ההכרזות על השיפוץ בקריית מיכה - דבר לא קורה

פורסם בתאריך: 23.1.20 10:38

עיריית חולון וחברת נתיבי איילון סיכמו לפני שנה כי חולון תשקם את גשר התנאים בקריית מיכה, כאשר חברת נתיבי איילון תישא בעלות מימון החלפת המעליות הישנות בחדשות. אלא שלאחר שהמרכז נכשל, לא ברור מתי ישופץ גשר התנאים.



לפני כשנה חברת נתיבי איילון פרסמה מכרז מפורט לבחירת החברה שתתקין את המעליות בשני הפירים שעל הגשר. על פי תנאי המכרז המקורי, החברה הזוכה הייתה אמורה להתקין על הגשר שתי מעליות חדשות, מסוג MRL, אשר יותאמו למידותיו. אולם אף חברה לא ניגשה למכרז.

בעקבות כישלון המכרז, חברת נתיבי איילון נאלצה לבחור קבלן מטעמה לצורך התקנת המעליות. במקביל הודיעה עיריית חולון כי העבודות לשיקום הגשר יחלו רק לאחר שחברת נתיבי איילון תתקין את המעליות החדשות.

מאז חלפה חלפו מספר חודשים והגשר והמעליות עדיין עומדים במצב של הזנחה. מבדיקת "השקמה חולון" עולה כי נבחר קבלן אשר עתיד להתקין את המעליות, אך עדיין לא ברור מדוע לא החלו העבודות בשטח, והאם הדבר לעיריית חולון שטרם נתנה להן אישור.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "הגשר שייך לחברת נתיבי איילון שאמורה לשפץ ולתחזק אותו. עיריית חולון דרשה מספר פעמים מהחברה לבצע את העבודות הנדרשות לרווחת תושבי האזור ולצערנו עד כה לא נעשה דבר בנושא. גם ראש העירייה, שוחח אישית עם מנכ"ל החברה בעניין זה ואנו מקווים שהדבר אכן ייצא לפועל בקרוב. יצוין, כי הגשר נמצא בשטח שבאחריות חברת נתיבי איילון ולא בשטח השיפוט של העיר חולון".

מחברת נתיבי איילן טרם נמסרה תגובה.



 

 

 

 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר