מה גרם לעיריית חולון לכסות את השלט המבלבל שהוצב בשכונת ח-300?

נהגים משכונת ח-300 שקיבלו דו"חות אינם מסתירים את התסכול

פורסם בתאריך: 27.1.20 10:56

עיריית חולון הציבה תמרור המורה על הורדת והעלאת נוסעים מחוץ לאשכול גנים חדש בשכונת קריית איילון, למרות שהגנים טרם נפתחו. התוצאה: בלבול שהוביל למתן דו"חות חניה לדיירי האזור. מעיריית חולון נמסר בעקבות פניית "השקמה חולון" כי "התמרורים יכוסו בימים הקרובים עד להפעלת המקום, ואז ניתן יהיה לחנות במקום באופן זמני". ואכן, התמרורים כוסו.

שכונת קריית איילון בחולון, המוכרת בשם ח-300 היא בין השכונות החדשות בעיר, אך גם בה סובלים התושבים ממצוקת חניה. ביום שישי שעבר הופתעו לגלות נהגים שחנו ברחוב הדס כי אנשי הפיקוח העירוני חילקו להם דו"חות במתחם אשכול הגנים. הסיבה: עבירת חניה במקום שמיועד להורדה והעלאת נוסעים. זאת, למרות שהגנים עדיין לא פעילים.



עמית סלומון, דיירת בשכונה, טוענת: "אישרו בשכונה בניית בניינים עם חניה אחת לדירה וזה לא מספיק. גם בשכונה הזו מתחילה מצוקת חניה, גם אם היא הרבה פחות קשוחה ממה שקורה בשכונות הישנות".

דודי נחמיה, דייר ברחוב הדס שתיעד את חלוקת הדוחות בזמן אמת, הוסיף: "מדובר במתחם גנים חדש שהעבודות עליו הסתיימו לפני מספר שבועות, אבל הגנים עדיין לא פעילים. אם המתחם עדיין סגור, אז למה חייבים לחלק דו"חות כשיש מצוקת חניה, ועוד ביום שישי? אם העיריה הייתה מפעילה קצת שיקול דעת, יכלו להציב את התמרורים שבוע לפני הפתיחה".

אפי ענתבי, אחד מאלו שהגיבו לתיעודו של נחמיה, ציין: "אישור בניית מגדלים ללא תכנון של התחבורה, בתי הספר, הגנים ועוד הוא מתכון לכישלון. זה המצב וזה יהיה יותר גרוע. שילמנו מיליונים עבור הדירות, ואי אפשר לנסוע על הכביש. בקרוב לא יהיה אפשר למכור דירה בחולון".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "הפיקוח אוכף בהתאם לתמרורים המוצבים בעיר. פרויקט הבנייה בוצע על ידי החברה הכלכלית ולצורך קבלת טופס 5 נדרש להציב את כל התמרורים המאושרים בתוכנית. לנוחות התושבים התמרורים יכוסו בימים הקרובים עד להפעלת המקום, ואז ניתן יהיה לחנות במקום באופן זמני".



 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר