מוטי ששון הודיע ליוסי סילמן על סיום תפקידו כמנכ"ל עיריית חולון

לאחר כשלוש שנים בלבד סילמן נאלץ לעזוב את תפקידו. במכתב שהעביר לעובדים, כתב סילמן: "אני גאה בדרך בה הובלתי את העירייה, ובעמידתי על עקרונות הניהול התקין ודרך הישר"

פורסם בתאריך: 27.1.20 14:28

מנכ"ל עיריית חולון יוסי סילמן יסיים את תפקידו. כך הוחלט היום (שני) בפגישה שנערכה בין סילמן לבין ראש עיריית חולון, מוטי ששון. זאת, כאשר בין השניים שררה מתיחות רבה.

ל"השקמה חולון" נודע כי במכתב שהעביר סילמן לעובדי העירייה, הוא ציין כי "לפני מספר דקות קרא לי ראש העירייה מוטי ששון, והודיע לי על פיטוריי. אני גאה בדרך בה הובלתי את העירייה ובעמידתי על עקרונות הניהול התקין ודרך הישר הראויה לעובד ציבור. אאני מבקש להודות לכל אחת ואחד מכם".

ששון פרסם זמן קצר לאחר מכן בדף הפייסבוק כי "שנותיי בתפקיד ראש העירייה לימדו אותי שוב ושוב כי מוטלת עליי החובה לקבל גם החלטות שאינן פשוטות. הבוקר הודעתי למנכ"ל העירייה, יוסי סילמן, על סיום תפקידו. אני מודע תמיד לכובד המשקל המוטל על כתפיי – ואמשיך לפעול כשרק טובת העיר ותושביה לנגד עיניי ובראש מעיניי".

סילמן נכנס לתפקידו לפני כשלוש שנים, לאחר פרישתה של חנה הרצמן ששימשה בתפקיד כ-24 שנים, עד לפרישתה לאחר דו"ח מבקר מהדינה החמור שקבע כי השתמשה בכספי ציבור למימון נסיעותיה לחו"ל.



מאז שנכנס סילמן לתפקידו בלטו חילוקי הדעות בינו לבין ששון, בעיקר בכל הנוגע לאופן התפתחותה של העיר, בדגש על נושאי הפינוי-בינוי ותוכניות התמ"א. אולם השניים הקפידו להכחיש כי קיימים חילוקי הדעות דיעות ביניהם.

סילמן, תא"ל במיל', ריכז בשנים האחרונות את פרויקט כניסת הרכבת הקלה ותחילת העבודות בחולון. הוא אף הירבה לקיים מפגשים עם תושבים וסוחרים שהעביעו את חששם מהעבודות. רק באחרונה בפורסם ב"השקמה חולון" כי סילמן נפגש עם הסוחרים ברחוב סוקולוב, שאינם יודעים כיצד ישפיעו עליהם העבודות.

כמו כן, במהלך הכהונתו בלט סילןמן כמי שהעניק תשומת לב מיוחדת לשכונות ג'סי כהן ותל גיבורים, שתושביהן טענו במשך שנים לקיפוח מצד העירייה. הוא קיים מפגשים רבים עם התושבים, קידם תוכניות בינוי והתחדשות עירונית ואף דאג בטיפוח הגינות הציבוריות והמועדונים שפעלו בשכונות.

בשל תשומת הלב הרבה שהעניק לתושבים ולסחורים ובעקבות המגע הישיר שלו איתם, הוא זכה להערכה ולאהדה רבה. "גם כשהוא היה משיב בשלילה ואומר 'לא', הוא היה טורח להסביר ולנמק ומאוד הערכנו את זה, אומר אחד מבעלי העסקים בעיר".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. לא חייל

    לך ואל תחזור…גרמת מספיק נזק אתה והחצר הצבאית שהקפת את עצמך

  2. תושב חולון (בקרוב לשעבר)

    מעניין למה… בטח אמר לששון בפרצוף את מה שלא רצה לשמוע, שהוא ראש עיר גרוע וצריך להחליף אותו!
    "במהלך הכהונתו בלט סילןמן כמי שהעניק תשומת לב מיוחדת לשכונות ג'סי כהן ותל גיבורים, שתושביהן טענו במשך שנים לקיפוח מצד העירייה. הוא קיים מפגשים רבים עם התושבים, קידם תוכניות בינוי והתחדשות עירונית ואף דאג בטיפוח הגינות הציבוריות והמועדונים שפעלו בשכונות"

    את הרצמן ה…. שום שכונה ותיקה לא עניינה! רק ח-300 וכל השכונות החדשות! העיקר לגבות משכונות עם בניינים מלפני 70 שנה ארנונה של מגדלים ליד הקניון!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר